Kakeåndsen Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Når begynte barnet ditt å kle på seg selv? Storesøster her i huset er 2 år og 4 mnd og kler på seg alt selv, bortsett fra harde knapper og glidlås. Synes hun er veldig flink og selvstendig. Får skryt i barnehagen også, hun er visstnok den eneste på avdelingen som kler på seg selv. De eldste barna der er 10 mnd eldre enn henne. Noen ganger lurer jeg litt på om jeg tar ting for gitt som kanskje ikke er vanlig at 2 åringer mestrer....
cherry coke Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jenta mi er 2.5 år, og har kledd på seg alt en god stund. Tok på seg sko, bukse og strømpebukse før hun fylte 2 år. Hun er og har alltid vært veldig selvstendig og får masse skryt i barnehagen. Vet ikke hva som er vanlig, men rekner med det er helt individuelt som det meste er med barn=)
Kakeåndsen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ble litt overrasket da de sa at hun er den eneste som kler på seg selv og faktisk viser initiativ til å kle på seg.... Sko ja, vi har ei som har hatt som "hobby" å ta på seg sko. Tråkker rundt i sko til enhver tid.
Mamma2OO5 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 På det punktet tror jeg det er vanlig at jenter er før ute enn gutter. Ikke for å forsvare min gutt på 2,5 år, men det er hva jeg har hørt ) Gutter er litt mer late he he. Min er ikke spesielt intr i å kle på seg. Får han til å kle av seg strømpebukse og bukser, bleie og boxer, men that's it. Han _kan_ ta på seg ullbukse og bukse, men gidder rett og slett ikke. Er den typen som legger seg ned og bare tuller. Og der er ikke tålmodigheta mi så lang;o)
Sjefsmegga Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 2 1/2ÅRINGEN HER KLER PÅ SEG SELV STORT SETT...TRENGER AV OG TIL RETTLEDES LITT I REKKEFØLGEN... ops...caps lock.hehe
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Når datteren min på 3 år gidder, så er hun ganske flink. Det eneste hun ikke klarer er å få igjen glidelåser og knapper. Dessverre er hun bedagelig anlagt så vi har måttet pushe henne til å lære.. vi hører ikke mye av "klare selv" hjemme hos oss;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå