Gå til innhold

Hjeeeelp! Blir snart gal av å måtte velge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tenkt og tenkt, og blir bare mer forvirret! Har lyst å kjøpe Maxi Cosi vogn, men liker ikke sportsdelen. Tror den blir litt kort for barnet etterhvert, og den gir ikke mulighet for vanlig dunpose pga "stang" i midten. (Et bein på hver side....) Så da kunne jeg tenke meg en annen innsats i steden for sportsdelen. Kan noen av f.eks. Quinny sine sportsvogninnsatser passe på maxi cosi vogn??? Må ha vogn som er høy da både mannen min og jeg er ganske lange. Har sett på Brio Happy også, men der er bagen litt liten (vi får sikkert ikke noe lite barn er jeg redd....) og jeg er redd den blir for liten til vinteren med dunpose osv.....Man kan heller ikke klikke bilsete på Brio vognene, og det har jeg såååå lyst på. Ser veldig praktisk ut. Noen innspill? Gode forslag?

Har ikke kjøpt noe hittil, med unntak av maxi cosi cabrio fix bilsete....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med teutonia spirit da? Den har vi landet på (tror jeg da... som du sier - vanskelig å velge!) Vi skal ha m fashion hardbag og sportsvogninnsatsen kan snus begge veier - noe ikke alle trehjulinger har muligheten til. Der kan du også klikke på maxi cosi-setet ditt!

:)

Lykke til m valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...