to små og ferdig :-) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Nå begynner jeg å bli litt oppgitt.. Han tisser ut av bleien hver natt!! Jeg har forsøkt å bytte fra Libero til Pampers (6 - 9 kg), men det er stadig vått når jeg plukker han opp om natten. Jeg presser tissen hans ned, så det er ikke det heller.. Noen som har noe forslag?
Jamma Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Prøv med up & go, Libero. Det fungerte for min lille gutt.
futte (tm) Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Ikke bruk Baby Dry'en til Pampers. Bruk Active Fit. Det måtte til her i gården.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hadde samme problem som deg :-/ Men vi brukte first price bleier vi da. Nå bruker vi libero om natten og ellers first price :-) Prøv og drøye siste stellet seinest mulig før du legger h*n og kanskje skift på engang om natten også? Og hvor mye h*n drikker har veldig mye og si, sier ikke at du må nekte mat men det blir tyngre bleier med mer veske =)Det er lettere med et ekstra bleie skift om natten enn og skifte sengtøy i halv svime hver morgen i 5-6 tiden ;P Syntes selv dette var slitsomt at min tisset igjennom bleien. Men her skifter vi siste stell i 20tiden og står opp i 7tiden. Fungerer fint nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå