Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt å blø i uke 14 men har ikke vondt. legen sa jeg skal ligge i ro. er det noen som har opplevd å blø i uke 14 og at det har godt bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har hatt blødninga hele sv.skape sist,og d gikk bra:-D

Skrevet

da når du blødde i hele svangerskapet sist måtte du da ta det helt med ro da?

Skrevet

Tok det litt me ro ja.men d va vanskeli m andre barn og ta meg av.

Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med føden, det gjorde jeg da jeg blødde litt sist. Husker ikke hvor langt jeg var på veg da, men var nok hvert fall 20 uker på veg. Jeg ringte fordi jeg var bekymret, og de tok meg inn til grundige undersøkelser og UL, og det var ikke noe galt. Men er bedre å ta kontakt en gang for mye, så blir man gjerne beroliget etterpå fordi alt ser bra ut.

Skrevet

jeg ringte til sykehuset på elverum og snakke med vakthavende gynokolog lege og det var han som sa jeg skulle legge meg ned og ta det med ro. men det ser ut som det gir seg litt nå blø. har ikke vondt men man blir jo litt redd når man ser blod.

Skrevet

Jeg ville dratt og fått sjekka det jeg. Da slipper du å gå å bekymre deg. Jeg gjorde det da jeg begynte å blø i første svangerskap, og fikk bekreftet at alt var i orden. Sier de nei, så ikke gi deg. Det er mye bedre å vite enn ikke å vite. Lykke til og la oss få høre hvordan det går. Klem

Skrevet

Jeg blødde masse i uke 13-17. Var p UL, men de kunne ikke finne grunnen.. Jeg blødde MASSE altså, bare rant ut, så jeg var jo helt sikker på at jeg mistet da blødningene først startet i uke 13. Det kom først gammelt blod, så masse friskt. Hadde ikke vondt jeg heller...

Har du vært og sjekket det? Jeg ringte gynekologisk poliklinikk, og fikk komme inn med en gang. Like så greit det, for da slipper du å gå omveien igjennom legen feks. Da må du ha henvisning o.l, og det tar lengre tid...

Fikk beskjed av gynekologen at jeg bare måtte jobbe osv.. Mange får jo beskjed om å holde seg i ro, men det er ikke bevist at det skal hjelpe eller motvirke en evnt abort som kommer av blødningene...

Men fikk uansett sykemelding av fastlegen min etterpå, syntes ikke det var noe gøy å gå sånn på jobb, redd og nervøs for disse blødningene...

Håper alt er i orden med deg og din lille.. Lykke til:)

Klem

Skrevet

hei jenter

vil bare si at det har gitt seg og blø. men skal det komme tilbake løpet av kvelden skal jeg ringe direkte føden. men jeg har ikke hatt noe vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...