Gå til innhold

nå sitter jeg her som et spm.tegn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,hei!en stund siden jeg har skrevet her nå.

er i 7.pp.

helt siden el for ca 1 uke siden har jeg hatt "vondter" i magen.nå er det blitt mer som at det strekker litt liksom,og litt mensvondt.lurer på om det er et tegn på at noe skjer,jeg?trenger ikke å bety noe som helst,men får jo et lite håp.

og i dag tidlig tok jeg en billigtest som var suupersvak.

er det egentelig mulig det,bare 7 dpo?

kan jo bare være en feil på testen.

har veldig forhåpninger denne pp.blir spennende å se.

måtte bare få lufta litt tanker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, dette høres lovende ut *S* Vet at noen kan teste positivt så tidlig. Krysser fingrene for deg! +++++++++++++++++++++++++++++++++

Skrevet

tusen takk:)men jeg har tatt feil før,så kan jo gjøre det nå og.

time will show:)

Skrevet

Så spennende da! Høres jo lovende ut. Når jeg ble gravid sist hadde jeg mye stkkinger nederst i magen. Men kan jo også være tegn på tanta. Så vanskelig å vite.

Lykke, lykke til ihvertfal.

Skrevet

tusen takk:)

Skrevet

Har også skrevet et innlegg her hvor jeg klager over de samme symptomene som deg...hehe.. Jeg vet ikke hva det skyldes - men kan jo håpe at det er symptomer på noe mer. Jeg er litt redd for å teste positivt så tidlig - for deretter å få tr på besøk. Men det kan jo selvsagt også gå bra. Krysser fingrene for oss begge ;-)

Skrevet

Hei! Hvis du har svak positiv test så er det jo lovende da i tillegg til murringer!! Testa mange ganger etter ma selv med billigtester og de var svak positiv hos meg helt fram til nesten 5 uker etter ma, så de plukker jo opp hcg hormonene de og!

Ta en test igjen etter ikm kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...