mai-mamsen06+september08:) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hvordan gikk det på UL? Ville dere vite hva det var eller, og kunne de se det? Min var blitt 7 cm og hoppet rundt, kjempegøy å se altså Kommer ikke inn på min side og får ikke sendt pm heller, typisk meg og internett.... Har sendt mail til webmaster, så på ris og ros-sidene at det var litt problemer om dagen.
Tessmams Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 heeeei:) så ikke at du hadde skrevet før nå.. joa gikk greit sprella, men er visst kortere på vei, så kunne ikke se kjønn eller noe, hode var ikke like stort som d skulle vært i uke 18, så de trodde jeg bare var 17 uker på vei, hjertet dunket fint, to armer å to ben:) så bare rompa nesten da:P ååå så artig da:) alt bra i dag?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Er ikke alltid så lett å se på de små babyene på skjermen,hehe...Men bra alt så fint ut da! Lurer på om jeg må ta en 3D-UL i løpet av dette sv skapet, har hørt det er så bra:) Når er terminen din nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå