Gå til innhold

Brystpumper...erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe brystpumpe. Noen med erfaring her? Hva er best?...var i butikken i går og så at det var ganske så forskjell på pris....

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Avent Isis iq uno. Er kjempe fornøyd me den. kjøpte den på apoteke. Den er elektrisk,kan brukes manuelt også., Den er god når du har såre pupper,siden du selv kan regulere hvor hardet den skal suge. Prøvde en annen brystpumpe først, som sugde så hardt at sårene i puppen sprakk enda mer,å bynte å storblø. Så har vært kjempe fornøyd med Avent sin, selv om den var dyr.

Skrevet

Jeg ville uansett gått for en elektrisk. Hadde Medela mini electric forrige gang og den fungerte utmerket. Kostet 8-900 kr.

Har sett at avent har fått nå, men har ikke prøvd den selv. Er jo positivt at en kan bruke den både manuelt og elektrisk.

Skrevet

Jeg brukte Avent sin (manuell) og den fungere kjempefint og jeg var veldig fornøyd. Ikke var den særlig dyr heller - ca 500 kroner. Den krever litt trening (jeg trengte å øve litt ihvertfall), men når du får dreisen på det, går det så fint som bare det:-)

Skrevet

Hvis det er forste gang og du ikke vet hvordan melkestrommen din er, hvor mye du kommer til og pumpe og alt dette, ville jeg startet med en helt vanlig manuell pumpe. For de fleste fungerer dette helt fint. har man behov for og oppgradere kan du jo alltids kjope en elektrisk eller en kombi senere. Jeg venter selv nr. 3 og har kjopet en Avensis manuell pumpe, samme som jeg brukte i 1 år til hver av mine 2 forste. Fungerte helt supert. 2-3 pump og jeg fikk fin melkestrom med den. Hadde aldri problemer med den. Brukte den 'opp' med hver av de og har en ny helt maken til hvert barn. Den koster bare ca. kr 400-500 ikl. et par flasker på Barnas Hus (sikkert også babyshop samt andre baby forhandlere!?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...