Mamma2OO5 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Nei det gjorde ikke jeg med 1mann heller så det er derfor jeg lurer på hvordan den "ser" ut.. he he ikke så delikat kanskje, men man blir jo litt nysgjerrig )
Minnie Mom Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Utseende kan variere litt. Første gangen min kom det en klump med slim som hadde blod i seg, den var ca 2x2 cm. Andre gangen kom det ikke en klump, men heller tykt slim som var rosa og med litt blod. Dette kom på en gang, men satt liksom ikke så sammen i en klump. Beklager veldig detaljene, men du spurte jo.. ) Tror ikke slimproppen trenger å ha gått selv om du har 2 cm åpning. Noen har 2 cm åpning i flere uker og noen ser aldri noe til slimproppen...
**Min nydelige Milla** Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg merket heller ikke den.. Men man ser den som en liten slimklump, og ofte er det litt blodspor i den også. De fleste oppdager den når de er på do.. Men som sagt, jeg så den aldri.
Nit@™ Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Med de 3 første merket jeg ikke noe tross 2 cm åpning noen dager før fødsel med 2 av de. Med nr 4 gikk slimproppen 2 dager før fødsel. (da hadde jeg gått med 2 cm åpning i 2 uker) Gultaktig seigt litt tykkt blodblannet slim (urk) fra morgenen mandag som roet seg litt utover dagen, litt mere tirsdagsmorgen, og minsten ble født natt til onsdag.
Mamma2OO5 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Hææærlig tråd da! He he. men jeg spurte jo:o) Er så veldig plaga med utflod akkurat i dag. Men trenger jo ikke være den da. Har ikke sett noe blod så..men det er litt sånn gulaktig.
Gifteklar:0)) Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Det sier "plopp!" .....hehe, neida.måtte bare. Jeg var på do begge gangene slimproppen gikk til meg,og det var umulig å ikke legge merke til for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå