nina celine Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har vært kjempekvalm den siste uka, men idag er jeg helt fin. Kjenner at det stresser meg litt. Har opplevd å miste symptomer før, for så å oppleve SA.Men kanskje ikke alle dagene er like? Har vært kvalm da jeg fikk gutta mine, men kanskje svangerskapa mine ikke trenger å være like heller.? Vil jo så gjerne at det skal gå bra.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hei:) Jeg har nesten ingen symptomer i det hele tatt jeg. Ømme bryst. Litt trøtt her og der. Og litt uggen innimellom. Så jeg er nervøs kan du si...Men tenker jeg bare er heldig som ikke har så mange sterke symptomer og at alt bare er bra:) D vil neste ukes legebesøk og tidlig ul forhåpentligvis bekrefte:) Er 7+6 idag. Alt står sikkert kjempefint til hos deg:) Men hvis du stresser over det og har hatt sa tidligere så hadde jeg ringt legen for en time. Hvor langt på vei er du igjen?
nina celine Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er 7+5.Var hos legen igår og fikk forlenga sykemelding pga kvalme. Han syns det er for tidlig å snakke om mulighet for at det ikke er liv forsto jeg. Tror du må grine deg til tidlig ultralyd på det kontoret! Vurderer muligheten for privat UL. Vet du om noen steder her i distriktet? Ikke alle merker noe til at de er gravide eller har noen svake symptomer så tror bare du skal tenke at du er av de heldige
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Ja, håper det er det:) kommer til å være vrak når jeg skal til lege og så ul:) Jeg skal på tidlig ul hos mamma stork i stavanger sentrum. De virker veldig koselige. har både innvendig og utvendig ul. Fikk beskjed om at det ble utvendig, men kunne få innvendig hvis vi ikke så noe særlig. Koster 400-500 sa hun:) Ellers så har jeg fått oppgitt navnet på en priv. gyn. som har ul. Marit vedholmen. Og så har du jo Eiganes jordmorkontor eller någe sånn. Tror d e der de offentlige jordmødrene e samla.
nina celine Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Kan en bare bestille time på "mamma stork" eller må en ha henvisning? Vet du noe om åssen vente tid det er der?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Ja, jeg bare ringte og bestilte selv jeg:) Trenger ikke henvisning. fikk forståelse for at det bare er en av jordmødrene som jobber der som tar ul for fikk nummer til en. De som jobber der jobber også på fødeloftet. her er nr direkte til hu med ul på mamma stork: 93836471. Usikker på ventetid. Bestilte for et par uker siden og skal fredag 14.mars. Ville vente til jeg var et par dager ut i uke 10 før jeg gikk. Tror kanskje ikke det er så galen ventetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå