veslamøy Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Fikk ikke linken til og virke.. Men er det noen som vet om det er mye forskjell på Mei tai.. jeg vet ingenting om dette, men har tenkt og kjøpe en på e-bay.. der får man jo kjøpt en til under 200 kr, er disse de samme man får kjøpt her?
Mayken Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Det vet jeg ikke, da jeg aldri har handlet på e-bay. Blir jo litt skeptisk når de er så billige da. jeg betalte 650 kr for min, fikk den spesialsydd av ei jeg kjenner som syr og selger sånt. Er greit å vite hva mei taien består av da. For meg var det i hvertfall viktig med polstrede stropper, blir mye bedre å bære med da. Tror jeg vil anbefale deg å spørre inne på tettinntil.com, der er det folk som har mye mer peiling enn meg.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 De er sikkert helt grei de du får kjøpt der også, men litt vanskelig å vite kvaliteten på enkelte da, når man handler over nett slik mener jeg.. Har ei venninne som syr selv og selger, har en slik selv og er superfornøyd. sjekk her: http://minimaister.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå