Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekkenløsning, og den sitter i lysken og litt i ryggen. Jeg jobber på kontor så det går forholdsvis greit, men jeg har det ikke helt bra. Vil ikke sykemeldes helt, men burde jeg kanskje redusert arbeidstiden? Sover dårlig om natten. Våkner hver gangg jeg snur meg, så jeg er rimelig sliten.

Tar gjerne i mot gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat slik har jeg det også. Jobber også på kontor, og det er jo forsåvidt en lett jobb, men jeg får vondt av å sitte mye. Har også tenkt litt på å få halv sykemelding en periode for å se om det hjelper, men syns det er litt tidlig. Er bare 15+1, føler meg litt sytete.....

Er slitsomt å våkne flere ganger i løpet av natten. Og de siste par dagene har jeg i tillegg fått en slags trøtthet i ryggen på slutten av arbeidsdagen, ikke direkte vondt, men mer at jeg føler meg helt "klar" i ryggen.

Håper du får mange gode råd her, det trenger jeg også :-)

Skrevet

Jeg er 22+6 dager i dag, og i morgen skal jeg til jordmor. Håper hun kan gi meg noen svar.

Skrevet

Ta kontakt med hjelpemiddeltjenesten i kommunen dere bor i og be om å få låne en Roho pute (luftfyllt pute) som dere kan sitte på på jobb, og også en easyslide eller sklilaken som gjør det lettere å snu seg i sengen.. Disse to hjelpemidlene har ihvertfall gjort slik at jeg fortsatt klarer å jobbe 50% på kontor...

Skrevet

Jeg er i min 22 uke nå og har vært sykmeldt 50% i 3 uker for bekkenløsning. Jeg hater å være hjemme når jeg føler meg "frisk", men før jeg ble sykmeldt bestod dagen min i å få vondt nederst i ryggen på slutten av dagen, være dødssliten, reise hjem og sove flere timer og da var den dagen over. Jeg orket rett og slett ingenting. Nå jobber jeg fra morgenen til ca. 1200 hver dag og blir sliten, men kommer meg hjem, sover 1-2 timer og får så overskudd til å gjøre noe annet. Jeg fungerer mer normalt. Jeg har kjenner ikke så mye til bekkenløsningen og har fått igang både fysioterapi og akkupunktur. Kan anbefales på det sterkeste til deg og andre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...