Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Noen av dere som har opplevd dette? Hvordan fungerer det? Egget blir befruktet og fester seg ikke? Men slår det positivt ut på gravitest? Jeg har nemlig testet positivt, men begynte å blø så smått igår, IKKE mye.. Men lurer på om det kan være mensen som er på vei? Jeg skjønner ingenting, og skal ringe legen og høre om jeg kan få en tidlig UL så jeg kan få sjekka.. Også kanskje få tatt en hcg-prøve.. bLÆRK! Åsså jeg som trodde jeg endelig var gravid igjen... Kan jo også være ingenting, men mistet i januar, så tenker jo selvfølgelig det verste med en gang.. Stakkars samboeren min som må høre på alle de mulige tingene som kan være skjedd..hehe :S
babysjuk82 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Eg opplevde d i juni.fikk pos test noen dager før ikm.trudde da eg va gravid,sa d t daværende type og venner.men mensn kom noen dager ette ikm.da va eg skuffa.typen trudde eg løy.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Uttrykket kjemisk graviditet kjenner jeg ikke til, men dette er vel akkurat grunnet til at man faktisk blir rådet til å vente med testing til et par dager over IKM. Hvis en da begynner å blø så var det "bare" mensen som kom og ikke tankene på at man faktisk var gravid og at en aborterte.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Er så utrolig merkelig! Begynner jo å lure på om det virkelig er mensen som har kommet nå.. Skal innom på legekontoret å høre etter jobb, så får jeg se hva de sier der.. utrolig flaut å komme inn og si jeg er gravid, så tar de gjerne ul og ser ingen tegn til graviditet.. uff så flaut!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 men jeg har testet etter IKM. Jeg testet både på dagen, og hver dag siden, positivt hele tida. vel er det svakt positivt, men en strek er en strek, og folk her inne sier at på billigtestene er det vanlig at de ikke blir så sterk..
babysjuk82 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Kan jo være en helt ufarlig blødninger.lykke til:-)
Ophelia & Jr. Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Har dessverre opplevd dette, ja... Ved en kjemisk graviditet blir egget befruktet og streifer livmorveggen slik at det gir positivt utslag på en test, men det fester seg ikke skikkelig og går til grunne. Vil anbefale deg å kontakte legen for å få tatt en hcg-prøve. Så tidlig vil de ikke kunne se noe ved hjelp av ul. MEN husk at tidlige blødninger ikke trenger å bety at du mister / at mensen kommer. Mange som blør litt tidlig i svangerskapet og føder velskapte barn 9 mnd senere! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå