Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Så nå er det bare å smøre seg med tårlmodighet (noen vennlige sjeler som kan sende meg litt?) og vente på at noe skjer............... Skulle ønske fødselen satte igang snart, men kan være sikker på at ingenting skjer i dag. Har ikke rier, bare hatt noen få kynnere. Så send meg litt tålmodighet er dere snille...................
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Langt over termin da? Her lurer jeg på om den har gått iløpet av de 2 siste ukene, for har hatt masse seigt slim de siste ukene som jeg tydlig ser ikke er utflod! Men skal til jordmor nå om en halvtime, såå håper hun kan se nedi der litt..... 10 dager på overtid her... LEI!!
MammaMira Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Sitter her å venter på tålmodigheten selv, eller at fødselen skal starte:) Har termin i dag så det må gjerne skje noe snart.... Ikke noen rier her heller, men mye kraftige kynnere... Venter i spenning! Håper det skjer noe hos deg snart også.
mamma050308 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Var ikke meninga å være anonym, men jeg kom tydeligvis borti anonymknappen. Har en dag til termin, så jeg er heldigvis ikke på overtid. Så terminen er i morgen, må si meg fornøyd med det, selv om jeg er litt lei da.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Ja, bare å smøre seg med tålmodighet. Slimproppen kan jo gå en hel måned før fødselen. Får håpe der snart skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå