Gå til innhold

Været rundt omkring


Loppelill

Anbefalte innlegg

I dag våknet vi opp til minus 15. Det er lenge siden det var under minus 10 her. Men det er blå himmel og sol så det er vel nå en skulle hatt vinterferie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våknet til minus 8 her. Håper det blir varmere i løpet av dagen for jeg skal antagelig til Oslo i dag (ellers blir det i morgen) og da er det greit om jeg bare kan ta trilla med tepper i i stedet for den store vogna med voksi. Får ikke festa voksien i trilla tror jeg! I følge damene på tv2 skulle det bli 3 grader i dag. hehe... jeg som kjøpte jord i går for å potte om inneplanter. Hadde tenkt å stå ute på terrassen på formiddagen, for i det siste har det vært godt og varmt der på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har der snødd, så vi våknet til vakkert snødekke og minus 2! For noen dager siden var det +8.....

Solen skinner og er virkelig flott nå! Blir bare litt småforvirra av dette været!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kaldt idag...-4, men ikke et fnugg snø!! Idag har det vært skisprint for barna i world cup løypa!! Det er nemlig world cup sprint i Drammen imorra!!! Ordentlig folkefest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...