Gå til innhold

Krøp barnet ditt før han/hun krabbet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså om hun/han skjøv seg på magen før krabbing? Hvor lenge gjorde de det før de krabbet? Blir gal av min 6 1/2 mnd som så gjerne vil framover, men har ikke knekt koden enda. Ligger bare å sutrer fordi han ikke får til det han vil.... Gleder meg til han kommer litt framover, foreløpig går det kun i ring....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var min og :) Begynte å åle seg da han var ca 7 mnd. Og da gikk det fort! Suste over gulvet! Nå er han 9 mnd og kan stå i krabbestilling, men bruker en kombinasjon av åling og krabbing for å komme seg frem. Ser veldig komisk ut egentlig...minner litt om en frosk :) Fort nok går det i allefall! Plutselig en dag knekker han koden, og da må du ommøblere stua! :D

Skrevet

mi å. begynte krype/åle ved 6 mnd alder. kom seg i full fart frem ved ca 9 mnd og nå er hun11 mnd og kombinerer krabbing og kryping.

Skrevet

Sønnen min hoppet over kryping han, gikk rett fra å skyve seg rundt i ring til å reise seg opp på knærne og stå å gynge ei ukes tid, og så krabbet han. Da var han 7,5 mnd.

Skrevet

Plutselig skjønner han det - og da går det fort. Hjelp han ved å legge han på tepper, og ha på klær med litt "friksjon" i :)

Han ålte seg framover da han var 7 mnd, omtrent på dagen. Krabbet da han var litt over 9 mnd. Nå er han straks 10 mnd og setter seg opp og reiser seg - så det har gått veldig fort de siste månedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...