Gå til innhold

noen som har det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboeren min er 22 år. vi har en gutt, og venter ei litta tulle nå til sommern.... Det er veldig tidlig med barn allerede. men koser oss masse! første mann var ikke planlangt, men det var det denne gangen.. da blir det tre å mellom hverandre, og de kan leke sammen! Så vi bare gleder oss...

Jeg jobber mye for å få økonomien til å gå rundt, men sånn er det...

tenker ofte tanken på hva jeg hadde gjort nå om vi ikke hadde barn. Hadde jeg kanskje vært ute å reist? hatt ei anna kjæreste? hvem hvet! men sånn er det ikke...

Kjæresten min får masse skryt siden vi er så "modige" og det at pappan holder seg hjemme.... fått inntrykk at det er mange alene mødre rundt omkring! iallfall i en så tidlig alder!

men folk som får høre at jeg er pappa, sier bare at jeg nå sitter langt inne i et hjørne... mister allt det gøye i ungdomstiden osv...

hvorfor ikke heller si noe positivt?alle kan klare det om man bare vill.... og det er jo utrolig koselig:)

noen som har det slik? eller kjenner noen som er i liknende situasjon? tar meg ikke så nær av det, men irriterer av å til at folk er så teite=)

blei litt langt det her, men håper kanskje noen tar interessen og leser litt:) vill gjerne ha noen svar...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vel, nå er jo samboeren min 34 (jeg 23), og han blir mobba endel ja, om får høre ting som "jaja, nå er ungarslivet slutt, du kan lige gjerne legge deg i grava, slutt på guttetid" osv osv...

Hvorfor de sier det, vites ikke. De "sitter jo selv i saksa", og er gift, med gjerne både 2 og 3 unger...

Jeg fikk mitt første barn når jeg var 19, og angrer ikke! Føler ikke jeg går glipp av så mye heller, igrunn :o)

Skrevet

sånn sa alle til meg også når jeg var gravid. fatter ikke hvorfor det skal være slik når det kommer til barn. ingen sier sånt når man får seg ny jobb.... selv om barn gir en ekstremt mye større glede en noen jobb eller noe annet.

jeg er alenemor og 23. her får far altid skryt for og stille opp.han har han 1 overnatting vær 14 dag og 4 timer i uka.... mens det er en selvfølge at jeg tar resten...

Skrevet

Jeg ble mor da jeg var 18 1/2 år med første, med siste var jeg 34 år.

Tror man har litt slike tanker uansett hvor gammel man er jeg.

Jeg og tenkter tanken på hvordan ting hadde vært om jeg ikke hadde hatt barn. Hva jeg hadde gjort, hvor jeg hadde vært osv.

Men for å se det på en annen side, ungene gir meg så utrolig mye, så i bunn og grunn ville jeg ALDRI vært dem for uten.

De som ikke har barn på din alder synes kanskje det er gøy å være ute, feste osv.. Men hva gir det da? Et barn, og nå snart to gir deg nok mye mer en dine barneløse venner klarer å oppnå!

Å være pappa eller mamma må da være noe av det største man kan oppnå her i livet!

Og selv om man har barn trenger man ikke isolere seg fra omverdenen heller.. Det er fullt lov å ta en bytur likevel!

Skrevet

Har det ikke sånn selv, men min bror var veldig ung da han ble pappa. Han har to tette, og ingen av dem var planlagt, for å si det sånn, men han fikk en del pepper for å "havne i uløkka" så tidlig. Men de har stått på, er veldig flinke med ungene og har to herlige, livlige barn. Synes det er flott at du tar ansvar og er en god pappa for ungene dine!!!! Altfor mange i din situasjon løper så fort de hører ordet "gravid" Kjæresten din er heldig som har deg!!!

Skrevet

Hei. Rart at de poengterer dette mye mer til gutta enn til oss jentene. Dette med å "leve livet" før man stifter familie. Jeg fikk min eldste da jeg var 19år, var da alene med ham til jeg traff samboeren min. Vi har nå 3 barn, han er 28, jeg 29. Han har venner som synes synd på ham som må være hjemme med kjerring og unger, men han synes det er helt topp selv.

Min far var forresten bare 18år da han og mamma fikk meg, de har 4 barn og er fortsatt gift. Han har aldri had noe særlg til "ungdomstid", men som han sa, han er under50år og yngste barna er nå17/18år og han og mamma kan virkelig leve livet nå, feste, reise...og da etter pappas mening på en bedre måte og med bedre økonomi enn hvis de var 19/20..så alt kan ha sine fordeler :-)

Skrevet

Enig! vil bare si at det virker som om det er mange som stikker bare de hører ordet gravid.. Det er så bra at noen tør å satse på familien sin selv om det kan være tøffe tak innimellom. Hvis en ikke har familien, hva er det da? ( satt litt på spissen). Bra det finnes mannfolk som viser ansvar. Og verden går ikke under om en må "utsette" ungdomstiden litt. men viktig å være kjærester og få litt avlasting om en har mulighet for det! Lykke til!:)

Skrevet

ja, jeg er ganske enig der... og utrolig gøy for barna å ha unge foreldre også da:) skal heller ta en laang ferie når jeg er 40:) nå blir det syden til vintern med barna, det er da mye bedre?!=)

Skrevet

takk for mange fine svar:) er det ingen menner inne på disse sidene?hehe... samboeren min fikk meg til å være her inne, se litt på ting. og nå er man jo her inne ofte:) er jo morro da:)hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...