Gå til innhold

Noen som har brukt/bruker sele på bebien i sengen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så den ikke snur seg rundt på mage?

De seneste 2 nettene har jeg funnet henne på magen hun er våken da, men det kan jo hende at hun sovner sånn og det vil jeg ikke. Har hørt om det å bruke sele, men ikke på senere tid....noen som vet?

anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri brukt sele og kommer nok heller aldri til å gjøre det.

Hva er det som er så dumt med at hun snur seg på magen?

Så lenge hun snur seg selv skal det ikke være farlig...

Vet at disse selene heter babysafe..

Du kan jo forhøre deg på helsestasjonen.

Skrevet

Detg er mye farligere med seler i senga enn om de snur seg på magen...når de snur seg selv så sies det at "faren er over" i forhold til at mageleie ska være årsak til krybbedød. Minsta her i hus har sovet på magen fra hun var 3 mnd gammel.

Skrevet

Det er derfor jeg lurer her da vettu. Er 1e gangs og har hørt mantraet at de ikke skal sove på mage i over ett år nå. Da lurer man litt, det skjønner du vel håper jeg.

Hun er bare 6 måneder og jeg har blitt skremt. Sover de på magen er det krybbedød rett rundt hjørnet...

Skrevet

Jeg brukte sele på frøkna noen netter.... fungerte bra helt til hun likevel, på finuelig vis greide å snu seg INNI selen.. joda, den var stram nok! Men da holdt hun på å bli kvalt. Hadde blodutredelse på halsen i flere dager etterpå. Da gikk selen i søppla og jeg lot henne sove på magen om hun ville det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...