Gå til innhold

Hva gør man oppe klokka 7 om morran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har igrunn vært heldig å ha unger som sover til 8 halv 9. men nå virke det som det er slutt på det. halv 7 er det morran nå.. hva gjør en oppe da da? Jeg er ett skikkelig b-menneske. Så er helt grusomt å stå opp sååå tidlig... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokka 7 om morran så lager man dagens første måltid,drikker en stooooor kopp kaffe eller te,ser på god morgen norge og titter litt på DIB;)

God morgen til deg :))))

Skrevet

Takk takk. må nok begynne å drikke kaffe skjønner jeg...hehe

Skrevet

Kaffe/te, Dib og God morgen Norge ja..

Men hadde vært myyye bedre å sove videre da.. opp kl 06, snoork %-)

Skrevet

Synes også det er vell tidlig, gutten i huset tror det er morgen i halv 6-6 tiden, men i dag sov han faktisk til ti på sju, så han er stelt og sitter å tygger på ei brødskive, storesøster er akkurat våknet og sitter i pysjen og ser på solflekken og jeg sitter her på dib i pysjen... på tide å gjøre noe kanskje... god morgen... :)

Skrevet

Kl 6 om morgenen koser vi med lille venn. Halv sju ringer klokken.

Vi går på badet, lager og spiser frokost, lager lunch.

Ut døren halv åtte på jobb og bhg.

Jeg litt senere

Skrevet

Har en mann som begynner på jobb sju jeg, så her ringer den første vekkeklokka ti på seks! Så står ungene opp en etter en, i dag var sistemann oppe halv sju...

Greit med god tid til morgenstell og frokost da. Klokka åtte går eldste mot skolen, og klokka ni følger jeg mellomste til barnehagen.

Skrevet

Morgenstund har gull i munn!

Nyter morgenene nå når jeg går hjemme og har GOOOOOOD tid...herlig. Gruer meg litt til høsten...blir ikke samme kosen da nei.. Har ingenting imot å stå opp tidlig, men hater stress...så blir vel å stå opp ekstra tidlig for å få god tid når den tid kommer...ordne seg selv før man vekker barna...sånn at man får tatt morgen te`n i fred og ro :-DD

Skrevet

Jepp...skjønner dere:)

Men hva gjør man kl 0530....

Ikke en gang Go morgenNorge har stått opp da....BLÆ!!!!

Så her er det bare komme seg opp om morran og gå i søvne....:)

Skrevet

Klokka 7 om morran var jeg nesten på vei til jobb... :P

Skrevet

her er det også god morgen norge........når kaklehønene på quizen begynner skrur jeg av og begynner med dagens gjøremål.

Skrevet

gir ungen mat, går på badet.Drikker kaffe og ser på god morgen norge og sjekke DIB:)) Blitt rutine:) Hvis ikke sovner vi igjen hvis vi sto opp enda tidligere..( Jeg og tuppa våres:, mannen drar tili på jobb )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...