Gå til innhold

Det er mars for svingende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal man ikke våkne til 14 minus... *sukk*

Nå vil jeg ha vååååååååår *dobbelt sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....har har det knapt vært ei snøfille hele vinteren...men i dag våkna jeg til reine julekortet utenfor her....typisk, jeg som har innstilt meg på VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR.....stakkars nesnødde snøklokkene mine..buhuuuu...

Skrevet

Bittelitt snø på plenen her, og jeg er kjempe fornøyd:) I dag skal vi ake:)

Skrevet

Det er bare å komme for å oppleve vinter altås ;o)

Masse snø igjen her. Koselig det, men det er litt for kaldt :o(

Nå kommer det noen skyer drivende også, så da kommer ikke sola frem heller. Får håpe skyene har med seg litt mild vind da, så jeg og minsten kan ut og ake og leke i snøen.

Skrevet

He he vi er så flinke til å klage på været. Her jeg bor har vi ikke hatt vinter engang, bare høst stemning. I dag våknet vi til snø, ble kjempeglad.Så vi får gå ut og leke med det lille vi har nå :=)

Skrevet

kaldt. varmekablene i stua har streika og vi venter på glass til jøtulen. det eksploderte sist uke....

har vært å henta viftovn hos pappa og mamma.........brrrr. fryser.

Skrevet

-14? Her var det minus 20 kl 6 i dag tidlig.. Men nå er det helt klar himmel og sol! Så nå sitter jeg og beundrer utsikten helt opp til Vikerfjell og Norefjell

Skrevet

hehe ja her snør det..

hahha..

Skrevet

Minus 20 er for kaldt for meg.. brrr. Da får jeg depresive anfall ;o)

Det var klar himmel her også, men nå skyer det til og er nede på 8 minus. Hurra, da blir det utetid med mini likevel ;o)

Skrevet

Kryper sakte men sikkert oppover her også ;) Når sola har kommet så blir det såååå herlig!

Skrevet

Har hatt snø siden midten av november så jeg er lei!!!!!!!! vil ha vår jeg også!!!

Skrevet

Det skal da være vinter i mars, senvinter riktignok, men man må da forvente lave temperaturer i begynnelsen av månden i hvertfal. Her er det alt for mye vår. Synes det er skummelt jeg. Her i Osloområdet har vi jo nesten ikke hat ordentlig vinter i hele år. Jeg blir glad hver dag det er noe som virker tilnermet normalt for årstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...