Bodø80 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei hei jeg har hatt lettere hodepine de siste dagene, noe jeg aldri ellers er plaget med. Kan dette ha noe med graviditeten å gjøre? Er også litt tett i nesen. Andre som opplever dette? Er i 7 uke nå.
ChellBell - har født! Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har samme og er i 8. uke. Både hodepine og til tider tett i nesen. Begge er vanlig å få i svangerskapet. Jeg har til og med fått migrene og det er ikke så bra for legen vil helst ikke du skal ta migrenemedisiner når du er gravid... :S Ellers så pleier hodepinen å forsvinne ved å drikke mye vann.
kia_ora Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Høres kjent ut ja :-). Jeg er i 8 uke, har hodepine (hjelper å spise eller drikke litt), er tett i nesen HELE tiden, og tungpusten. Men, det er vel slik det skal være :-).
Bodø80 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Takk for svar Merker at det hjelper å drikke og spise litt Lykke til ang migrene da Cellbell. Hørtes ikke godt ut!
Sandra1975 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg sliter også med migrene, men migrenemedisin er HELT FORBUDT! Så ved forrige svangerskap lå jeg et par dager og grein i senga pga voldsom migrene...Ringte legen og spurte om jeg kunne få lov å ta en HALV tablett, for jeg hadde så vondt at det var ubeskrivelig, men NEI, ikke snakk om. Så ved migreneanfall må man bare holde ut smerten. og paracet hjelper ihvertfall ikke meg dessverre.... håper jeg slipper oppleve d denne gangen..
helhalhalo Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Hadde slik hodepine sist svangerskap. Nå er jeg forkjølet så hodet og tett nese er nok ikke relatert til sv. skapet. Migrene har jeg også Viktig å ta symptomene på alvor og gå å legge seg rett og slett før det utvikler seg. Jeg fikk paralgin forte ved en anledning når jeg lå å gråt på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå