Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor jeg spør i et annet innlegg om Reima har utkonka Helly Hansen dresser er fordi jeg ikke har så lyst på Reimadress til gutten vår da det gir meg så dårlige assosiasjoner til ungdomstiden min. Vi kjøpte nemlig hasj på en plass som ble kalt Reima.

Rart hvordan navn kan assosieres med ting/hendelser. Så uansett hvor godt Reima kommer ut i test, så vil jeg alltid tenke på Reima som æsj bæsj ungdomstid.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde kommet over meg selv og kjøpt det beste like vel.

"Beklager lille venn, du får heller nøye deg med denne litt rimeligere dressen proppet med nonylfenol for mamma har ikke helt kommet over de dårlige assosiasjonene til hasjrøykingen hun gjorde som ung".

Litt satt på spissen.. Men alvorlig talt, det bittelille merker hvor det står reimatec er det så vidt man legger merke til.

Syntes de fleste andre dresser er stive og klumpete og fra tiden jeg jobbet med barn var det også få av de som holdt sølevannet ute.

Vi går nok for en av utedressene på toppen av lista samma hva slags hasj assosiasjoner dibberne har ;-)

Skrevet

He he kunne ikke annet enn å le nå :-)

Du satt det på spissen der og det gjorde forsåvidt jeg også, for assosiasjonen min kommer ikke alene til å bestemme hvordan dress vi havner opp med. Uansett synes jeg HH ser bedre ut, men om de er bedre vet jeg jo ingenting om.

:-) :-)

Skrevet

Leste profilen din og regnet med at du tålte det ;-)

Skrevet

Det finnes jo andre gode dresser også.

Troll, Reflex, Ticket to heaven (kanskje det også forbindes med hasjrøyking :-) )

Skrevet

Særlig Ticket to heaven kanskje, hehe..

Skrevet

Reima er vel ikke "eneste veien til himmelen"?

Vi hadde Helly Hansen i fjor, og var fornøydde med det. I år har vi MikkLine-dress, og har fått høre fra barnehagen at det var en bra dress. Jeg tror ML er billigere enn HH også.

Skrevet

Hahahahaha....denne fikk meg til å glise skikkelig:)

Det finnes andre bra dresser så trøst deg med det:)

Dvs du bør ikke kjøpe "hasj-dress" til barnet ditt:)

Takk for at du fikk meg til å smile nå:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...