håper det går nå Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 var på ultralyd i dag og der som jeg trodde den 3 sa huff ike mye gøy men kommer nok over dette og!!skal inn på videre oppfølging nå.men lurer på en ting legen sa at jeg hadde et sår på livmoren noen andre som har hatt dette??er det farlig?jeg vill ønska dere alle lykke til videre i graviditeten deres og kommer nok snart inn igjen håper jeg.
ChellBell - har født! Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Uff, det var trist. Sikkert like trist selv om det er tredje sa. Ikke gi opp håpet og lykke til videre! )
villemo* Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 huff det var leit. Det er vel ikke noe gøy uansett hvor mange ganger det går galt... Det med såret på livmoren burde de jo finne ut av. Kan det være noe av grunnen til at det går galt? Håper dere finner ut av det, og at du kommer tilbake hit snart.
Lova Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Det var trist å høre!Fint at du får videre oppfølging fremover.Håper det går bra neste gang og at du klarer å tenke positivt.Lykke lykke til videre, håper du snart kommer inn hit igjen!
nina celine Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Det var trist,men lykke til videre. Det er fattig trøst nå men nå vil dere iallefall få hjelp til å finne utav det. Klem.
Rascal_4.11<3 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Uff så trist Har selv mistet tre ganger før og det er like vondt hver gang det skjer selv om man kommer litt fortere over det, vi har jo erfart at livet går videre, selv om det er helt grusomt... Men det er jo bra dere får oppfølgning, har aldri hørt om sår på livmoren men det kan jo være verdt og sjekke ut... Håper du kommer fort inn igjen her Mase trøste klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå