Gå til innhold

SATAN I SVARTE HELVETE!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld ordbruken!!! Men jeg har en samboer som alltid blir DRITINGS når han er ute. Så jeg kvier meg hver gang. Vi hadde et oppgjør for litt siden, der han lovet å forbedre seg. Vi har jo fått et barn sammen. Men hva skjer?? Jo,han kommer hjem kl. 2230, visst er det tidlig, og det kunne vært fint, men han er DRITINGS igjen!!! Poenget er at han alltid begynner å grine når han er full, og har de største problemene. Han har problemer, men hva om han kunne fortelle de når han var edru.

Jeg klarer ikke være omsorgsfull mot han lenger. Blir kald som en isbre. FAEN!!! Går det aldri an å lære?? Han drikker ikke ofte, og drikker vi litt rødvin sammen går det bra. men med en gang han er ute med kompiser så tar det helt av. aaaaaaaaaaaaaaargggggggggggggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Er det noen som kjenner seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og nå ser jeg at den ene foten er dobbelt så stor som den andre. Men han vil ikke si hva han har gjort. Hva skjer??

Skrevet

Min er ute av huset for lengst av bl anna denne grunnen, så jeg er ikke den rette til å gi råd.

Men den foten; kanskje ringe legevakta? Forstuing eller brudd?

Skrevet

Han bør slutte å gå ut med kompiser og begynne å gå til en psykolog. Har tydeligvis problemer. Dra til legevakten med foten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...