Gå til innhold

JIPPI!!! Termin i dag!:D Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er den store dagen her, men skjønner jo at denne dagen ikke er noe annerledes enn de andre innenfor terminen. Det kan jo skje når som helst, og det er jo sjeldent at det skjer på termindagen..

Men håper den har tenkt seg ut snaaaart! Er så spent på å se den lille..

Vil håpe og tro at det skjer snart. Tar over vårt nybygde hus i morgen, så har nok å gjøre da..Men den er hjertelig velkommen når som helst!!

Jeg er i veldig fin form, har vært det hele svangerskapet, og særlig siden permisjonen startet. Så har prøvd å gå litt turer, pakket og holdt meg litt aktiv. Tror ikke det hjelper til å sette i gang fødselen, for da hadde det vel skjedd fram til nå, hehe!;) Men synes det er greit å holde seg litt i aktivitet, føler jeg er fit for fight til fødselen!!:)

Flere her med termin i dag? Hvordan har dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi ja! Endelig er dagen kommet, selv om det er som du sier, sjelden at de kommer på selve termindagen. Jeg går bare å venter på at det lille nurket mitt skal komme, men kjenner ingen tegn på at noe er på gang. Ellers er formen på topp, smiler fra øre til øre og har sommerfugler i magen. Er selvfølgelig lei av å vente, men det er vel bare å innfinne seg med at de kommer når de kommer....

Du har jo virkelig mye å glede deg til nytt familiemedlem og nytt hus. Rekker dere å begynne flyttingen før fødselen tror du?

Vi flyttet selv for noen uker siden og jeg var nok litt bekymret for at jeg ikke skulle rekke å få alt i stand, men nå er alt på plass:)

Lykke til med begge deler!

Skrevet

jeg hadde termin i går men ingenting,trodde skulle komme før jeg siden er min 3.Men han er vel en liten luring han?

Skrevet

Jepp, men ser ikke ut til at det blir baby med det første her... :(

Håper den kommer før helgen iallfall, siden mannen reiser om ikke så altfor lenge... Men, det er nok bare å smøre seg med mer tålmodighet, siden forrigemann kom 10 dager over terminen...

Har kjempemasse sterke vonde kynnere og menssmerter, men de blir ikke regelmessige eller vondere, så det er egentlig bare slitsomt når jeg får det slik. Vil så gjerne at det skal komme igang skikkelig nå :)

Skrevet

Jeg har termin i morgen:)) Å er i fin form!

Klart blir det slitsomt med en 2 åring i huset fra før - men vi er heldige å får masse god hjelp =) Håper babyen min også kommer snart nå:))

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har også termin idag. Skulle ønske fødselen faktisk starten den dagen man hadde selve termin datoen. Både mamma å søsteren min fikk sin første 2 dager over termin. Kanskje han her ogås kommer 2 dager over. Håper hvertfall jeg slipper å vente 12 dager til for å bli satt igang.

Skrevet

Ja, denne måneden er meget spesiell for oss, vår første barn og nytt hus! Ventet leeenge på dette nå! Visste jo ikke når overtakelsesdatoen ville bli sånn eksakt på huset, før noen uker siden. De hadde ifølge kontrakten til april på seg, men vil er jo glad til for at det blir før. Hvis babyen ikke kommer til før helgen rekker vi å komme oss inn med noe hvertfall. Har heldigvis hatt muligheten til å kjøre alt vi kunne unnvære i leiligheten dit, for vi fikk et rom til disposisjon tidligere. Så da er vi godt på vei!:)

Det er jo mange som sier at det fødsler starter når det er fullmåne da, det er vel nå på fredag, 7. mars det!

Blir gøy å følge med når dere får!:)

Lykke til med innspurten alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...