babysjuk82 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Av meg og få nr 4 alene? Tenke på rykter og folkesnakk.har alerede fått hets fra venner.bor på et lite sted.trur d bi my rykta osv. Og tenker på barna mine. Føle folk vil se på meg som,der går ho med alle barna alene.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 heisann! nei det der må du føle deg fram til. jeg er også fra ei sånn bygd, og alene og rykter serveres til middag der jeg er fra, men jeg holdt hodet over vannet, overså alle og alt de sa, og dette skal jeg klare. det gjør nok du også! stå på!
Tante Bassa Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Du må nesten regne med at det vil bli snakk... Jeg bor også på en liten plass og venter mitt 3. barn. Ble slutt med meg og bf før jeg visste at jeg var gravid. Her går snakket som bare det. Jeg er snart 38 år og har to jenter på snart 17 og 19 år som jeg har vært alene med i 13 år. Vet mange synes jeg er for gammel, også går jeg hen og skal ha barn uten å være samboer.... hmm, uhørt!! Det er ikke koselig å vite at du blir pratet om, men jeg har tatt et valg og vet at jeg kommer til å takle det bra. Hev deg over ryktene og snakket, og kos deg med barna dine. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Høres helt grusomt ut at snakket skal få gå sånn! Bor på et relativt lite sted jeg også, men det er heldigvis stort nok til at folk forstår at kvinner faktisk er i stand til å oppdra barna sine helt fint alene. Håper inderlig dere klarer å bevise at folkesnakket er tull, eventuelt at dere er tøffe nok til å konfrontere de onde tungene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå