Gå til innhold

Dagmamma når man selv er i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg lurte på om jeg kunne være dagmamma for hennes baby som er 9 mnd, til 20 juni. Jeg har en baby på 7 mnd.

Dette vil være hver dag fra 11-17, og hun har sagt hun kan hjelpe meg i helgene.

Hva synes dere om dette? Jeg er redd for at jeg blir utslitt, men pengene er veldig fristende. Og det er jo tross alt "bare" tre måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville jeg aldri bundet meg til noe sånt. Din er bare 7 mnd og det skejr masse fremover nå:=) MIn gikk rundt bordet i den alderen og jeg sprang som en gal etter han. Han gikk ved 9 mnd og skulle jeg hatt 2 slike hadde jeg gått på veggen hehe!

Neida, alle barn er jo forskjellige. Men nå når jeg ser tilbake(bare snakk om noen mnd da) er jeg glad jeg har brukt tiden godt i permisjonstiden:) Syns det høres slitsomt ut å ha 2 så små så mange timer hver dag. Det er bra forskjell(kan være det) på 2 mnd i den alderen også så ikke sikkert de leker så godt sammen som en gjerne tror (var slik med min kar og ei venninne sin).

Du må nesten bare se hvor avhengog du er av pengene for å si det sånn; men samtidig er det jo viktig å ikke slite seg ut. Du er jo tross alt alene med ansvaret for en liten:=)

Skrevet

Ja, det er liksom det jeg også tenker. (heldigvis) har jeg en lekegrind, men man kan jo ikke akkurat sette dem oppi der sammen. Skal se hvordan det er å ha dem alene noen timer i helga, og se hvordan det går da.

Jeg gjør det vel nummer 1 for hennes del, og på en god nummer 2 ligger pengene. Jeg takker liksom ikke nei til 3500 i måneden.

Men så er det jo det at jeg vil utnytte tia mi så godt som mulig, føler ikke jeg får gjort det nok nå, MEN jeg tror at en liten lekekamerat for baby vil være litt morsomt.

Kommer ingen vei med disse tankene. Heldigvis så sa hun at jeg kunne prøve i en uke og se. Eller, det er jo en selvfølge! Jeg er jo tross alt i perm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...