Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR kom på besøk hun.svikter aldri.

så det var det folkens:O(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og uff og uff!!!!

Vet akkurat hvordan du har det!

Masse gode, positive tanker oversendes + babystøv :-)

Klem!

Skrevet

Huffda - det er alltid en nedtur, men om et par dager er du nok klar for neste pp. Klem til deg :-)

Skrevet

Uff, da... Og du er sikker på at det ikke er en festeblødning? Det har jeg fått hver gang. (Litt blod, på samme tid som mensen, går over etter en/to dager) Men det har du jo sikkert tenkt på allerede... Lykke til videre i neste pp! Klem

Skrevet

Så synd! KAN jo være festeblødninger, har samme erfaringer som det står i innlegget over meg - men det var sparsomme mengder, og du merker nok helt sikkert forskjell.

Jaja, du føler deg kanskje trist og motløs nå, men vi mennesker er jo heldigvis laget slik at vi krummer ryggen og går på når vi har fått summet oss litt.

Lykke til videre, føler på meg at du er med oss inne på "1. trimester- " og "gravid moden alder-" sidene neste måned ;-)

Klem fra

Skrevet

TAkker for omtanken kristy:O)

Skrevet

om et par dager???jeg har ikke sex før EL jeg da.har ikke sex når jeg har TR heller.hva mente du mollymamma08?

ikke helt med jeg nå:o)

gjør jeg noe galt?mener skulle vi hatt sex før?

regner med pp=prøveperiode?eller?

Skrevet

nei det vet jeg ikke.har ikke hatt noen symptomer heller da.

men litt smerte på høyre side nede..

men jeg trodde det var vanlig mens,,,men hvem vet..

takk for omtanken mymlen72.

har unger fra før men føler meg litt gammel og glemsk.nesten 9 år siden den siste.......kommet så mye nytt nå...

Skrevet

Tusen takk for støtten Petramora:O))

ja det håper jeg også-hadde vært artig..kanskje vi ses der da:O)))

Skrevet

Hihi - jeg mente at den verste skuffelsen kanskje er over om et par dager, og at du da ser fram til neste pp.

Skrevet

hihi Der ja.der ser du.mollymamma08.gamla klarer ikke å henge med....leeeer (mener meg altså)

Skrevet

hei, trist at TR kom, men krysser fingrene for deg neste mnd.

Jeg har da vært i den oppfattelsen at man må ha sex FØR el , slik at det er svømmere der når egget løsner??

Ihvertfall det jeg har blitt fortalt.

Har blitt anbefalt sex annen hver dag hele mnd for da er det svømmere der om el skulle komme før eller senere.

Fikk oxo høre at el sjelden kommer på samme dag, kan være forskjell på noen dager pr syklus.

Skrevet

Jeg er nok dum jeg ,,hva menes med festeblødning og hva er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...