Gå til innhold

3 1/2 mnd og veier 7 kilo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er tre og en halv måned og veier 7 kg og er 62,5 lang.. Er hun veldig stor da, eller er det normalt??

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 6 ukers kontrollen veide gutten min 6700gram.. hehe..

men han var 5kg når han blei født da..

Hvor stor var jenta di når hu blei født?

Skrevet

Hu var 3560 g ved fødsel, 8 dager før termin..

Skrevet

Patrick var 3714gr og 52cm når han ble født, han var 6170 og 58cm når han var 8 uker.. Så forhåpentligvis er det normalt ;)

Skrevet

Min jente var 7,3 kg på 3 mndrs kontrollen :o)

4350 ved fødsel

Skrevet

Ok, det var bra:) Takker fro svar:) Jeg synes jo selv at hun ikke er sånn skikkelig feit, men folk kommenterer hele tiden at hun er så stor, men men, bedre å ha litt å gå på en litt for lite:)

Skrevet

Min gutt var 7900g og 62cm på 4mnd kontroll. 8460g og 64cm på 5,5mnd kontroll =)

Skrevet

Blir så irritert over at folk alltid må kommentere størrelsen på barnet. Jenta mi var 48 cm og veide 2,5 da hun ble født og 59 cm og 4,9 på 3 mnd kontrollen. Får stadig høre at ho er så liten.

Skrevet

Hehe.... Det kan virke som at folk er NØDT til å kommentere andres unger uansett størrelse.

Jeg får høre kommentarer som

- Oi, her var en jente som får nok mat, ja

- Gir din mor deg fløte, eller?

- Du var godt i stand, må jeg si

- Guuuuuuuuud så tjukk hun er da!

Skrevet

Jenta mi på 9 mnd. er en god del lenger, litt over 70 tipper jeg.

Hun har akkurat kommet seg opp på 7 kg, men hun er veldig tynn.

Skrevet

Min lille mann var bare 3 kg når han ble født, så la han nesten ikke på seg pga elendig amming, nå får han mme og legger på seg en halv kg i uka...hm...3,5 mnd og veier vel 7,5 kg tenker jeg:) Bør vel stoppe nå ellers blir han en kjempe.

Skrevet

Gutten min var 3,5 v fødsel og 7,4 på 3mnders kontroll :)

Skrevet

Her var han 7,2 kilo og 66 cm på 3 mnd kontroll. Og han er en stor gutt. Så din jente er nok litt stor, men det er bare flott med store og stødig barn da!

Skrevet

Hun er forresten ikke så lang, så hun er nok gjennomsnittlig i lengden og litt overgjennomsnittet i vekt. Og det er lengden som teller. Hvor har jeg hørt det før ;)

Skrevet

e vel bedre å få kommentarer på babyen sin, enn at folk bare overser den??syns nu bare det e koselig; folk smiler jo når dem sier det..skulle dem sagt..å skkurat passelig baby??

Skrevet

gutten min var på 4 mnd kontroll i går og han veide 8800 g og var 71 cm lang.. han var 4320 g og 52 cm da han ble født..

han er en stor baby,men velproposjonert.. :)

Skrevet

jenta mi er også 3,5 mnd. Hu veier 7 kg og er 62 cm lang! Jeg får også høre at hun er så "stor"...

Skrevet

sønnen min var 7.2 kg på 3 mnd kontrollen,så hun er nok helt normal:)

Skrevet

Min lille go`gutt var 6200g og 62cm på 3mnd kontrollen.. =) Han lå litt under gjennomsnittet da, men har fulgt sin egen kurve veldig fint hele tiden. og det er jo det viktigste :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...