Gå til innhold

Når far har samvær-skal han da

Anbefalte innlegg

Skrevet

holde mat og bleier?(han har 4 timer onsdag og fredag-så det er snakk om en bleie og ett måltid-mini er 8 mnd)

Har spørt om noe liknende før, men ble ikke så mye klokere..

Ikke misforstå,er ikke noe problem å sende dette med, men han er såå vimsete, og etter samvær leverer han som regel bare "halve stelleveska" tilbake igjen...

Kan jeg si at han må kjøpe eller lage(hehe) middag til mini hos seg selv, eller evnt ha en grøtpakke og en bleiepakke hos seg?

Er bare så drittlei av aldri å få ting tilbake..I forrige uke la han ene dagen utstyr til middagen hos søstera, å fredagen det samme hos mora...Småting, men irriterende når jeg prøver å ha litt orden i saker å ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det som er er at han får ikke fratrekk i bidraget for så lite samvær. så sånnsett kan none mene at du skal stille med alt.

jeg mener ikke det. skulle bare mangle at han kunne ha en pakke grøt og bleier hos seg. det burde jo være i hans innteresse også. så føler han seg kansje litt mer som pappa og litt mindre som trillepike

Skrevet

Jeg kommer til å sende med klær. men stelleprodukter, mat og bleier må han holde selv.

og det har han ihvertfall ikke noe i mot.

han kommer også til å ha litt tøy liggende i tilfelle...

Skrevet

Takk for begge svar:)

Tenker det samme jeg..holder jo selvsagt klær og alt annet, men blir liksom så bakvendt å sende med et lite beger med grøtpulver/hjemmelaga middag når han like godt kan ha det hos seg selv,og det ikke er så dyrt..

Skrevet

Tror ikke du har noen plikt til å sende med mat og bleier nei, slik jeg har oppfattet det er det kun klær du er pliktig å sende med? Jeg skjønner deg i allefall godt, jeg hadde sagt fra at mat og bleier får han holde seg med selv når han har ungen.

Skrevet

Da bf begynte å ha dagsamvær, så pakket jeg med bleie og mat. Men når han begynte med overnatting, så har han kjøpt tingene selv. Så nå er det slik at noen ganger så har gutten med seg ting fra far hjem, og noen ganger har han med seg ting fra meg opp dit.

Ting som jeg ikke vil miste, pakker jeg ikke med. Så enkelt er det. Her gjelder det bare å finne et system.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...