M-N & sassy-susie Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 hørt om flere som e blitt smalee rundt midja etter å ha kutta karboen... kjekt å mista litt mamma-midje nå før sommern jah
ScaryMama Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Animalske produkter inneholder omtrent ingen, de fleste grønnsaker inneholder få.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Kjøtt, fisk, fjærkre, grønnsaker og fete meieriprodukter, bortsett fra melk. Men surr litt rundt i nettverden og lær litt mer, er ikke særlig lurt å kutte karber uten å ha en liten filosofi å holde deg til og litt oversikt over hva du bør og ikke bør, enten det er Lindberg eller Atkins.
Elastica Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Du kan finne tips og råd inne på slankedebatten :-) Ellers kan du gå inn på www.lavkarbo.no Lykke til !!!
M-N & sassy-susie Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 tenkte nar det kunne være smart å bytte ut sjokkis å godis me lavkarbo produkt.... støttemeg til gulrot da orka ikkje lese alt på nettet. blir jo en hel jungel me forskjellig informasjon.... dæffør eg tenkte å lure te meg litt tips her
M-N & sassy-susie Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 va inne på lavkarbo men sånne der mat-tabella e ikje helt meg hehe.. så da trur eg bare et eg lar vær...
Pixie Power Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Grønnsaker og dip (laget med yoghurta) er jo bedre enn godis. Cottage cheese synes jeg er godt, men mange hater det, he he Squas, gulrot, agurk og blomkål. Og stangselleri. Sistnevnte er visst gunstig for forbrenningen.
Mamma til snart 4 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 det er høyt inntak av kval du bør kutte ut når det er snakk om slanking, heller ikke kutte ut karbohydrater med spise de trege estede for de raske KH. av de raske karboh. så blir du fort sulten igjen, slik som loff,baguetter osv, bør spise grove produkter, grønnsaker, frukt,hvitt kjøtt osv. . husk vist kroppen får for lite av noe så tar den av kroppslageret som heller ikke er bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå