Tredje barn på vei Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hadde urinprøve på 3+ forrige uke, men vet ikke om det var proteiner eller hva det var.. Den ble sendt inn til dyrkning men di fant ikke noe... Hadde BT på 132/89. Ødem på 1. Har fått veldig hodepine di siste dagene, Har masse kynnere stikninger i ryggen, og en veldig aktiv baby.. Er akkurat sånn jeg begynte med første barnet oxo når ejg fikk sv.forgiftning i uke 36 og ble satt igang førdsel i uke 38.. Er nå i uke 35 snart og nervøs for at det er det igjen.. Noen med erfaringer??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Da hadde jeg kontaktet føden..Ikke for å skremme deg. Men når man har hatt det tidligere så er sjansen stor for at man får det igjen:/ Jeg hadde det sist jeg var gravid;/
Tredje barn på vei Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 ska til legen i mårra så tenkte å hode ut til da... er jo aktivitet i magen så det holder så trur jenta mi har det bra, men kan jo hende ho trenger å komme ut snart, kansje det er det ho maser om. hehe
Tredje barn på vei Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Kan jo oxo legge til at jeg i natt fikk kjempe smerter øverst i magen ved hjertet eller ett eller annet sted der... I dag har h\jeg menssmerter så det holder.. og Hodepine. Går å venter på at jeg ska til legen.. har time 14.20. Er så rdd for å bli lagt inn og sånn..
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Gi tilbakemelding når du har vært hos legen da. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå