nicknavn Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som har brukt, eller bruker det nå. Hvilken erfaringer hadde/ har dere med produktet? Eller er det noen som kjenner noen som har brukt det?
3finebarn Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Har ei venneinne som tar det. Eneste jeg vet at hun ikke kan fise andre plasser enn på doen:) Ellers går det galt. Men legen min sa at en lærte hva en skal spise og ikke med de, for alt det"gale" en spiser kommer ut igjen.
Stjerne37 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Har ei venninne so gikk på xenical,hun gikk på do hele tia,kunne ikke slippe en fis uten at det rant fett.Fikk ødelagt masse klær pga fett.Men hun var ikke noe flink med kostholdet da så kan være derfor. Husker jeg var på besøk og da hadde hun zalo ved siden av toalettet,måtte få vekk fettet som la seg i doen,kom sånn orange farge ut,,fyssjameien:)
nicknavn Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Dytter litt, kan jo være at det er noen flere som kan svare:-)
Selene Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg bruker de og er veldig fornøyd. Helt riktig som de over her skriver, er man ikke flink tilbringer man mer tid på toalettet enn mann ønsker Hele poenget med de pillene er at man blir "tvunget" til å legge om kostholdet, på grunnlag av overnevnte bivirkning. Spiser du lite fett får du heller ikke de problemen
nicknavn Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Kan jeg spørre om du har fått resultater og hvordan du spiser, når startet du på de og hvor mye skal du ned? Takker på forhånd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå