Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Tips for å få den ut? Har ikke noe nål eller lign her. Blir gaal! Merker at den er der når jeg trykker på tastaturet. Det er bare restene av den stoore flisa som er igjen i fingeren, smarte meg dro bare ut me engang. Skulle gjort det i lyset og ikke vært så rask. Er en liiten mm eller to som sitter like under huden. *grr*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Prøver å "dytter" den litt oppover for at neglene etterhvert skal få tak i den! hehe, men ser ikke til å funke..
Sjokoladekaka Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 har du ikkje synål eller sikkerhetsnål? refleks med tråd? Du kan jo presse litt på flisa bakerst, og mot åpningen. ellers er det å vente til i mårra, då er det kanskje litt betent, og då er det lettare å få den ut:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 ser ikke ut til å funke...****
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Har du ikke en sikkerhets nål engang, hengende på en reflesk eller n oe..i så fall..bare og brenne enden og pirke i vei..er du tøff og har en skarp kniv kan du snitte litt i huden og pirke ut med knivspissen..det er mest effektivt..jeg bruker den metoden på meg selv...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Makken: Tror du er løsningen her! Mener at samboeren har en refleks i kofferten sin!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2008 Ugla ;-) Hvis ikke typen finner refleksen, så kommer jeg til å ty til det. Har tenkt på det en stund. Men så må jeg ha vondt ganske lenge for å tørre å gjøre noe. Og nå er jeg lei, må nesten bare finne på noe
Sjokoladekaka Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Hehe... håpar det går bra og du finner;) er vant til å tenke alternative løysingar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå