Gå til innhold

Denne uka skal jeg på fosterdiagnostikk!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kronisk sykt barn fra før, og har bekymret meg mye for om babyen i magen også kan være syk. Har mast på lege og jm på hver eneste kontroll, men får bare beskjed om "at det tar vi neste gang".

Nå har jeg fått nok av å vente, og kontaktet gyn på sykehuset før helgen. Etter at jeg fikk tid til å forklare sammenhengen i historien vår, og hvorfor vi ønsker dette så sterkt, ble hun nesten sinna for at det ikke var gjort noe tidligere. Snakket med fødepol i dag, og har da fått time til fosterdiagnostikk denne uka. Er veldig spent, men det skal også bli godt å få vite... Diskusjonen ang et sykt barn til får vi evt ta når den tid kommer! Er bare så frustrert og nervøs, og da er det godt å lufte seg litt her... Ingen i familien utenom mamma og svigers vet at jeg er gravid, og de vennene som vet det har nok med seg selv. Ikke er jeg i humør til å være så veldig sosial heller... Er bekymret både for barnet vi har fra før, og for den i magen. Godt å lufte tankene litt her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det bare å lufte tankene dine vet du. skjønner godt at du er spent og bekymret på samme tid. synes det er dårlig av lege og jm å ikke ta deg på alvor. håper du får svaret du ønsker. skal tenke på deg. klem

Skrevet

VELDIG dårlig av lege og jordmor at de ikke har gjort noe etter du har nevnt det. Det skal de jo gjøre!! Mine leger/jordmødre har hele tiden gjort dette automatisk i dette svangerskapet..

Lykke til!! Skjønner du er spent ja.. (Vi utførte ikke fosterdiagnostikk denne gang men vi fikk tilbudet fra første kontroll. Vi valgte å stole på UL som sier at det er en frisk jente).

Skrevet

Så koselig at alt er bra med den lille jenta deres =)

Jeg får vel bare være glad for at jeg endelig får denne timen, og får bekymringene av veien. Håper jeg... Jeg tror ikke de forsto helt alvoret med barnet vi har fra før, og derfor trodde at det bare var jeg som var overhysterisk. Men ingen unnskyldning likevel... Skal til gyn etter ul, så da får vi snakket ut ihvertfall.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...