Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som har dilla på dette?? Knasker sikkert 50 biter om dagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt syyyyykt dilla på det! men tror jeg får luft i magen av det siden jeg tygger de nedpå så fort :S

Skrevet

Jeg har fått kjempedilla på knust is!! Men det er jo ikke bare bare å få tak i, så her knaskes det isbiter til jeg ikke kan snakke lengre! :)

Skrevet

haha ååå jaaa.. her går det i tusenvis av isbiter om dagen ^^ =D har fått helt dilla på dette mmm isbiter

Skrevet

Nyttig tips ;) Frys ner røde druer :) Da har eg knaska på i fleire mnd... :D NAM!

Skrevet

fantastisk.mmmmm.....knasker hele tiden, gjorde det forrige svangerskap også

Skrevet

Jepp her også. Fyser egentlig på snø, men har klart å innse at det ikke er lurt. Knuser is med kjevle i en pose, så naboene tror nok vi driver og snekrer. :)

Skrevet

Ååååh, siste 14 dagene har jeg spist masse masse isbiter.

Typen sitter bare å rister på hodet.

Dro på cafe på søndag, sammen med ett vennepar.

Typen bestillte en kaffe og et glass isbiter.

Dama bak disken var noget forvirret, å da jeg var ute på lørdag og alle andre drakk (noe jeg seff. ikke gjør) så var alt jeg vilel ha et glass isbiter.

Satt der lykkelig i et hjørne med munnen full av isbiter og kunne ikke snakke før isbitene var smeltet noe.

Var mye mer opptatt av å få i meg de deilige, deilige isbitene enn å egentlig konversere med noen.

Skrevet

Fullstendig dilla på isbiter selv, knuste sådanne, har lyst på det hele tiden. Var slik sist jeg var gravid også, men da var det sommer og voldsomt varmt, så jeg har egentlig tenkt at det var en viss sammenheng der, men det er jo bare tull, det ser jeg jo nå. Noen som har hørt noen vettuge teorier om denne ekstreme tiltrekningskraften isbitene har? Det er jo bare så godt!

Skrevet

Isbiter ja...

Jeg tror disse lystene vi får, er til for å overvinnes jeg. At vi må finne en måte å ikke gi etter for dem. Å følge lystene kan gi trøbbel i etterkant...

Etter at jeg nøt is, i biter, knust og isvann et par uker, satt jeg igjen med en forferdelig halsbetennelse.

Nå må jeg gjøre alt i min makt for å godta dette nederlaget, for ennå har jeg skikkelig lysta på knust is...

buhuu...

Skrevet

Hehe, visste ikke at det var så vanlig :-) Joda, her knaskes det som bare det, men jeg har ikke prøvd å knuse med kjevle. Det skal jeg jammen prøve! Begynner å få vann i munnen her jeg sitter, tror jeg må gå å finne meg ett brett med en gang...

Skrevet

Dere må kjøpe kjøleskap med isbit-maskin! Jeg spiser flere glass om dagen... er helt vill etter det! Fint å se at jeg ikke er alene..., hehe! Kjøleskapet er noe av det beste vi har brukt penger på siste året... det er rett og slett fantastisk med knust is!! Har ikke hatt det de andre gangene jeg har vært gravid, men da har jeg gått fra cafe til cafe og spurt etter drikke med is... eller is med litt drikke...

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg leste i et blad igår på legekontoret at ekspertene mente at man måtte være meget obs på vannlekkasje når man hadde slikt kjøleskap.. Kunne fort ende med å betale flere hundre tusen. Men alt er jo farlig osv nå om dagene ;)

Jeg elsker isbiter, stakkars fryseren min,den får aldri hvilt seg =)

Skrevet

Godt å høre jeg ikke er alene, lysten på isbiter kom kasta på meg i uke 36 og siden da har jeg vært desperat.. Det er så fantastisk godt å tygge de..NAAAM!!!:D

Skrevet

JJJAAAA... etter vi endelig fikk fikset isbitemaskinen i kjøleskapet går det bare på isbiter, knall godt å bare suge på di :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...