Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke akkurat, leier, men leiligheten er for øvrig stor og fin den, da.. Men har vel som de fleste andre en drøm om å eie noe flott og eget en dag. Så, bor du i drømmehuset? Leier du eller eier du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, drømmehuset er stort, funksjonelt innredet og sikkert veeeeldig dyrt på dagens boligmarked. Så nei, bor i leilighet på underkanten av 100 kvm.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

vi eier. Drømmehuset? nja... helt nytt, men ikke stort nok..fant vi ut nå..hehe :)

Skrevet

Eier en selveierleilighet i en firemannsbolig, men er ikke drømmebolig. Alt for lite.

Har tegnet drømmehuset da, så får vi se om det blir bygget noen gang:-)

Skrevet

Langt ifra, det bli nok noen år til :) :)

Men synes leiligheten vi akkurat har kjøpt er veldig fin, så jeg er godt fornøyd med kjøpet :)

Skrevet

Eier, eller, banken eier for oss, har bare bodd her i snart 1/2 år, ikke drømmehuset nei, men kanskje det kan bli det etterhvert=)

Skrevet

Nei, men trives stort sett der jeg er likvel =) Når vi først blir ferdige med å pusse opp her så er det vel på tide å se seg om etter noe annet, hehe =P Ønsker oss hus og hage etterhvert. Nå bor vi i enderekkehusleilighet som nærmer seg 140m2(?) - bygger ut...har en liten hageflekk og lekeplass rett på utsida her =)

Skrevet

Ikke som det er pr i dag, men det kommer til å bli det ;-) Bor i et kjempekoselig hus fra 1930. Trenger litt maling og et par nye løsninger, men om et par år er vi der;-) Har stor hage, super utsikt og akkurat passe avstand til byen.

Skrevet

Langt på vei så er det det ja :) Akuratt den beliggenheten jeg ønsker og koselig er det her, men man blir da aldri helt fornøyd? ;) Har endel ting jeg gjerne skulle utbedret da vet du :)

Skrevet

Ja, det gjør vi!

Har litt for mye gjeld da, og kjøkkenet må pusses opp, men ja, det er drømmehuset :-)

Skrevet

Jaaaa..på et vis...mareritt er vel også en form for drøm?? :-DDDD

helt nydelig plass, men akkurat nå er jeg DRITTLEI pga at dette er et eldre hus vi driver å pusser opp...og noe tungvindt...jeg LENGTER etter å slippe å gå ut og rundt huset for å vaske klær i kjelleren..jeg LENGTER etter et varm badgulv...men alt blir...

Men vinner jeg i lotto så kjøper jeg meg sporenstreks et SVÆR FETT DIGERT hus med alle mulige tekniske løsninger ja..på røde rappen!!!

Skrevet

ja det kan jeg si at jeg gjør =) Flyttet inn i det ny (-brukte) huset for noen uker siden. Her er det stor plass, stoort kjøkken med peis, veeeeldig usjenert og stor terrasse.

mangler bare litt blomster og noen busker og div ute bare =)

Skrevet

Nå gjør jeg det; vi har bygget nytt, flyttet inn for 6 mnd siden og har fått det akkurat slik vi ville ha det. Nå gjenstår å få hage på plass, så blir det helt topp!

Skrevet

JA!!!!

Leier utleiedelen av det....mohahaha c",)

Skrevet

Ja, her er det supert! :) Gjenstår litt oppussing før vi er helt i mål.

Skrevet

Ja, vi eier drømmehuset! Hadde ikke flyttet om vi hadde vunnet i lotto engang :-) (hadde fikset litt forskjellig da)

Skrevet

Tja.. kan ikke lage men drømme huset får jeg nok aldri!

Drømmer om stort nytt hus ved sjøen.

Så mange mill kan jeg nok se langt etter!

Skrevet

Både ja og nei.

Det kan være drømmehuset men da trenger det litt ombygging (grunnet gammel del som ikke er så veldig, tja, velholdt) oppussing, og en garasje.

Det er barndomshjemmet mitt og trives veldig godt.

Men på den annen side finnes det flere drømmehus! Hehe...

Skrevet

Vi har et lite sørlandshus, ikke store greiene, men stort nok foreløpig - og det er ganske upraktisk egentlig... Men jeg vil ikke bytte, for selve stedet er deilig. Når jeg kommer rundt svingen, så renner alt stress, mas og bekymringer av meg. Her ser jeg havet, her ser jeg fuglene som flyr forbi og her kan jeg gå ut i trusa uten at naboen nødvendigvis er dømt til å se meg. Akkurat passe langt fra byen og alle junkfoodrestauranter. Det er skikkelig tiltak å kjøpe pizza o.l. om kveldene. Men lufta er rein, og badestranda ligger 40 meter borti her... Kan ikke ha det bedre egentlig:)

Skrevet

Ja,snart bor vi i drømmehuset-) vi bygger for andre gang vi nå....Bygget nytt for 5 år siden, og det er altfor lite. Så nå har vi gubbla og tenkt i noen år, så forhåpentlig vis får vi drømmehuset nå til høsten-)

Skrevet

Nei,men håper at vi kjøpt rekkehus snart,venter bare på at defår ja fra kommunen :-)

Skrevet

Det gjør jeg. Ikke helt sånn som jeg vil ha det enda, men har ikke bodd her så veldig lenge heller;-) Gleder meg til sommeren! Da har vi en stor og flott terasse med en enda større hage vi kan boltre oss i. Usjenert! Ingen naboer! *smile*

Skrevet

Vi bygger drømmehuset nå vi

Skrevet

Ja, men ettersom det er over 300 år gammelt kommer det bestandig til å være ting som skulle vært utbedret. For meg betyr historien og atmosfæren i et hus veldig mye. Jeg har aldri sett et hus på under 100 år der jeg hadde lyst til å bo.

Skrevet

Nei, tror nok vi ender opp i en enebolig utenfor sentrum i løpet av få år. Er lei av studenter som fester hver natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...