Gå til innhold

Pampers bleier, hvilken butikk er billigst ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har peil ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rimi har bleie avtale.. hver 4 pakke gratis..

Skrevet

Tror rema er billigst. Der har de 2 pakker i en eske til 85 kr

Skrevet

på rema har de nr 4 bleiene til 70kr. eske med 2pakker i.

Skrevet

Tror det er rema som er billigst, hvis du kjøper av de jumbo-pakkene de har.

Skrevet

REMA.

Nr 4, Pampers Baby Dry koster 70 kr,- for 88 bleier! SKAMBILLIG :D:D

Skrevet

rimi

med tanke på at bleieavtalen også gjelder dobbeltpakningene er dette litt billigere enn rema. og på rimi har de dobbeltpakninger på både 3, 4 og 5!!

Skrevet

trodde ikke det gjalt de og je.

hvor mye koster dobbeltpakkene på rimi da??

Skrevet

Om du gir 70 for pakka på Rema er nok det billigst, men på smart er det en pakke til i esken.

Her er det 80 eller 85 på rema så smart er billigere 120 for 3 bleiepakker i en jumbopakke.

Skrevet

på reklamen som kommer opp til høyre her innimellom,fra rema,så står det 70kr der også. det var litt rart. her bruker prinsessa nr4 i bleier da.

Skrevet

Bleiene på rimi koster 80 kr for en pakke. For 4 pakker blir det 240 kr. På meny kostet det 46 (tror jeg) for en pakke + trumfrabatt på 15% , så blir det 39 per pakke dvs 156 for 4 pk. I tillegg får 15% trumf på alt av barnemat og tilbehør. Andre ting er litt dyrere, men de har alt man trenger stort sett. De få gangene jeg er og handler andre steder, så ender jeg alltid med å dra tilbake på meny, fordi de ikke har alt jeg trenger på f eks rema eller rimi.

Skrevet

Har bleieavtalen på rimi... gir 73 pr DOBBELPAKKE.. hver 4 gratis... Skulle bli 73 gange 3 pakker delt på 4 = 54, 75 pr dobbelpakke... noen billigere??

Skrevet

Jeg regnet på det for noen uker siden og kom til at Rema var billigst, så Smart club, så Rimi. Det var ca 10 øre forskjell i pris pr bleie på Rema og Rimi.

Det som gjør det litt vanskelig å sammenligne er at alle pakkene inneholder forskjellig antall bleier. Jeg sjekket for Pampers nr 4 som vi bruker. Det er de vanlige små pakkene du får i de fleste butikker med ca 24 bleier, så er det dobbeltpakkene på Rimi med ca 46 bleier, og så er det kassene på Rema med 2x32 bleier. Husker ikke antallet bleier i pakkene helt nøyaktig lenger, men jeg hadde alle de riktige tallene da jeg regnet på det. :)

Hvis man bare regner på pris pr pakke virker Rimi billigere pga bleieavtalen, men pga det at dobbeltpakken/esken på Rema inneholder fler bleier enndobbeltpakken på Rimi er det likevel Rema som er billigst hvis man regner pr bleie.

Skrevet

man må vist være prisbevist

Skrevet

JEG HANDLER KUN PÅ REMA:)

70 KR FOR 88 BLEIER...

RÅBILLIG=)

Skrevet

men rema har alikevel bare en type billig bleie da...

rimi har jo dobbelpakn. på alle de større bleietypene.

dessuten går man jo ikke rett på denne bleia!

man begynner jo med de minste. og siden rimi har avtale så er det billigere enn rema. det er bare akkurat den ene typen det seg å handle på rema.

så det er billigst på rimi på alle bleier utenom activefit nr. 4(det var den ikke sant?)! den kjøper man på rema;)

Skrevet

nr 1 og nr 2 bleiene på rema koster 20kr. og nr 3 koster 25kr. tror ikke man får det billigere enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...