Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg lurer bare på om det er helt ok og få en, to , tre orgasmer uten at fosteret kan ta skade av det. Leser at det er ok, men jeg fikk vondt i mage og rygg etterpå i dag og det skremte meg litt
gifthjemmemammatilto Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg opplevde voldsomme smerter etter orgasme i mitt første svangerskap....ble også veldig redd,men det var ikke noe galt og det var bare slik i begynnelsen:) Har ikke opplevd det i mitt andre sv.skap. Livmoren blir bare hard,uten at det er vondt. Det er vel bare det at livmoren trekker eg sammen og da strammer det seg til litt rundt omkring?...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Tror du kan nyte dine orgasmer med god samvittighet (heldig du er som både får to og tre!) Kan ikke smerter i f.eks rygg komme av at du ligger litt ubahagelig når du har sex, -vi legger jo ikke like godt merke til sånt når vi er i gang....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 De smertene noen gravide får etter sex/orgasme er kynnere. Det er helt ufarlig og fosteret tar absolutt ikke skade av det. Det er bare litt ubehagelig for mor. Er selv litt "plaget" med dette, men vet at det ikke er noe å bekymre seg for. Bare å ta det litt med ro i etterkant, så gir smertene seg som oftest litt raskere. Det er ingen farer knyttet til å ha sex eller få orgasme under svangerskapet. Dersom man skal ta forhåndsregler ift graviditeten får den det gjelder beskjed om dette av lege/jordmor. Nyt sex'en og orgasmene så lenge du kan =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå