Isilra Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt billig lekegrind? Helt enkel og grei?
Isilra Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Så det funker fint? Det blir ikke for ustøtt/mykt?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Du kan kjøpe min. ) Hvit tre. 100x100 med hevbar bunn.
MTMT Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Jeg brukte en lånt lekegrind til datteren min. Den tar mye plass og er i veien. Ble ikke så mye brukt heller, kun når jeg skulle en tur på do eller ut med søppelet ol. Denne gangen bruker jeg bare reisesengen til min lille gutt. Den er mye bedre å ligge/sitte i siden den er litt mykere i bunnen. Når ungene er lagt for kvelden og vi feks skal ha besøk, klapper jeg den fint sammen å setter den under trappen. Er ikke hver dag jeg bruker den engang. Kjempelurt.
Isilra Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 hvor bor du og hvor mye skal du ha for den da?
Isilra Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 Hvor har du babyen ellers om dagen da? Grunnen til at jeg må ha lekegrind/reiseseng er at vi har en hund. Liker ikke at han ligger på gulvet når hunden er så interessert i å sleike han ned Men om en reiseseng fungerer like bra så kanskje jeg skal invistere i det i stedenfor Han sover som regel i vogna, men reisesengene er jo mye billigere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå