mammatilsommeren Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Vi venter ei lite jente og jeg klør i fingra etter å komme i gang med barnerommet! Noen som vet hvor jeg finner søte og fine gardiner. Helst ikke med ole brum og prinsesser på. har vært innom kid og hansen og dysvik men ingenting der gitt! Noen med forslag???+
Matildesnusk + lille ups Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg så mange fine på princess! Og enig med deg; ikke noe fint med prinsesser og Ole Brum og sånt!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 http://www.funtosee.com/product/asp/ProdID/1027/CtgID/1031/af/page.htm Dette er ikke gardiner, men slik skal vi prøve å få til på jenta vårres sitt rom.. Da er ikke gardinene så viktige heller, fordi veggene ellers tar oppmerksomheten, og best av alt, disse merkene kan lett fjernes og henges opp på andre plasser eller til andre tider!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Må huske er ekstremt mangen som tror de får jente som får gutt , selv om JM er 100% sikker, så ville ikke tatt rosa:P
Bebis120408+150511 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 vi kjøpte noen søte gardiner til barnerommet som er hvite og rosa smårutete,men endel hvitt på toppen.. kjempesøte:) Ble kjøpt på KID.
mammatilsommeren Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Takk jenter...da skal jeg kikke litt! Ja vi har vært på 3 ultralyd og alle viste jente, så vi er ganske sikre! Ellers så hadde jeg tatt noe unisex. Så jeg satser på noe rosa. Så faktisk en på ikea som var fin, ikke så tykk, men jeg har tenkt å ha rullegardin der også, så det gjør ingenting! da får jeg bruke fridagen min på å gjøre litt rosainnkjøp! Ha en fin dag jenter!
2gutter og ei jente:-) Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har kjøpt en nydelig serie fra Claire med sengekant, sengesett, puter og tepper. Kjøpte et ekstra sengesett og skal sy lift fra den. Den går i lys rosa med striper.
Nå kommer nr. tre Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Hvis du går til en malebutikk, og kikker i tapetbøkene fra Borge, så tror jeg du skal finne noe. De har veldig fine tapeter og i tilegg gardiner og andre tekstiler man kombinerer sammen. Vi pusset opp rommet til førsteman med tapet og tekstiler fra de. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå