Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har du begynt å innrede rommet til natalie enda? må legge ut bilder da har så dilla på barnerom jeg vettu hihi, og du har god smak så blir sikkert et lekkert rom *s* gleder meg til vi får kjøpt leilighet da får jeg TO barnerom å innrede =) juhhuu
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Heia neeeida, har jo ikke overtatt leiligheten enda engang *hrmf* Alt går sååååå tegt. Men er meningen at vi skal overtfa 11 april nå, og det er en fredag, så håper vi er ferdig med begge soverommene på mandag eller tirsdag Legger selvfølgelig ut bilder på bloggen vettu. Ja det må være morro! Å kunne innrede til to stk hehe. Jeg har så mange ideer jeg, så skulle ønske jeg kunen ha innredet flere rom til tuppa også Skal dere kjøpe nå snart eller?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Å ja knis---trodde dere hadde flyttet inn hehe )Ja jeg skal følge med på bloggen =) Nei blir nok 1 etter to år til, har to lån jeg vil nedbetale først..Ønsker bare ett lån, boliglån =) de får dele rom sålenge hehe...men jeg vil ha mammut serien fra ikea til kevin tenkte jeg..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Slenger meg på her, innredning av barnerom må være noe av det morsomste i verde, hehe. Jeg digger rommet til snuppa =D Får bare håpe hun liker det også. Men er ikke helt ferdig enda, men har rommet i hodet, da;-) Hvilken farge kjører dere på vegger eventuelt panel? *Blande meg inn i tråden* Men usikker på om jeg vil ha hvitt/eggehvitt eller grått... Hva er finest, har noen av dere noen av fargene?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Vi har helt hvitt på barnerommet..vil ha lyseblått,mørkeblått, og hvit eller svak limefarge
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 har du bilder da? uff jeg er så lei rommet til gutten min..vilhanoenytt hehe
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Ja, hvitt er jo i grunn veldig praktisk og fint, og da kan man jo bare innrede med ulike farger etter hvert som det passer seg og også lettere bytte interiør. Tenkte litt på lyst rosa/lilla, men vet ikke hvor lei en blir av det / eventuelt når jeg da må male på nytt.. Ikke at det er største jobben, men synes hvitt er litt rent og pent;-)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Ja det skjønner jeg vi har heldigvis klart å holde oss unna andre lån såvi har KUN huslånet å bekymre oss for hehe.. Ja jeg så det på bloggen,, utrolig morsom serie for barn i hans alder da!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 du kan jo ta en vegg lyserosa, en annen vegg hvit og en tredje mørkerosa f.eks
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Ja, det var en god ide, høres jo kjempestilig ut;-) Har du gjort noe sånt eller?;-))
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 nei men vil gjøre det neste gang jeg skal pusse opp rommet hans
Honningmelon Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 ar du ny hjemmeside/blogside, mami? Hendte jeg var innom og kikket serru :-)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Ja jeg byttet navn :) kan sende deg på pm jeg min lill melon
Honningmelon Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 Ja, gjør det :-) Syns det er spennende å følge med noen av dere "faste" her inne. Også er jo jenta di veeeldig sjarmis da :-)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 Hehe, jeg liker også å "snoke" litt på de jeg ser ofte her inne.. Tusen takk
Honningmelon Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 Du, kassa di er full, mami :-) Har ikke slik fancy blog jeg da, så tenkte du kunne kikke innom meg på facebook, hvis du er der?
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 kunne jeg også få se på bloggen din? var innom din gamle titt og ofte før, fant så mye inspirasjon der serru )
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #18 Skrevet 3. mars 2008 Kan jeg også se eller? Blafre, blafre med øyenvippene
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #19 Skrevet 3. mars 2008 Offkorss sender dere pm jeg Måtte bare bytte navn sånn at jeg selv har litt oversikt over hvem som har adgang, da blir det enklere å finne ut hvem det er om noen skulle slenge dritt Ikke det at jeg gir ut adressen til noen jeg tror ville ha gjort det da!
Mammaen til 2007jenta Skrevet 3. mars 2008 #20 Skrevet 3. mars 2008 prøvde å sende deg pm, mami, men postkassen din var full! Lurte på om jeg også kunne få adressen?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #21 Skrevet 3. mars 2008 Du har full postkasse. Men takk, da skal jeg inn og kikke. Hehe. Skal pusse opp her og, trenger litt tips!
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 3. mars 2008 #22 Skrevet 3. mars 2008 postkassen din var full så jeg fikk ikke svart, skriver derfor her.. tusen takk :)
Mamma til snuppene Skrevet 3. mars 2008 #23 Skrevet 3. mars 2008 Hei hei. Synes du hadde så mye fine interiør tips på siden din,men var plutselig vekk!!!! Har du fått ny side???
Jenny-penny Skrevet 3. mars 2008 #25 Skrevet 3. mars 2008 kunne du sendt bloggen til meg også Funnet ghost stolen billig på ebay, nå som dolaren er så alv. Nå er det bare å overtale sambo.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå