=Mina min og mej= Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Carbrio bilstolen jeg kjøpte ny i 2006 for? står helt stille på hva jeg betalte for den osv.. og vil jo helst ta litt for den.. fikk spm nå! hmm.. hva ligger di på og sånn? min er liiiiite brukt..
Zyan Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 mener full pris er ca 1600,-...eller er jeg på tur nå? solgte mitt for 650,- hvertfall, kunne ikke se den var brukt engang, ikke var den mye brukt heller.. halv pris er vanlig å ta for den hvertfall.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 de ligger på ca.1499,- på finn går de for 500 kr +++.. hvordan farge er det?
ScaryMama Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg solgte min for 500, den var lite og pent brukt. Det setet kan man alltids finne til 1000, og med en gang en vare forlater butikken så synker den 50% i verdi. Derfor tar ikke jeg mer enn halvparten... Men jeg vet at det er mange her som er uenige med meg, og mener at du bør ta nesten ny pris for brukte varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå