Anna Nym :o) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er det lettere å rocke med dem? Er ikke så flink med de en kjøper på leikebutikk og ser ikke for meg at det blir så mye trening når en må plukke den opp hele tiden ) Men er kanskje lettere når den er tyngre?
smågodt prinsessa Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 ja er mye mye lettere! den holder seg bedre oppe! Syns jeg hvertfall! Men trening gjør mester da!
flypapir Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg slet bittelitt i starten, men nå går det veldig greit(fikk den på fredag)! Er kjempemoro! Har forøvrig ikke sjans til å rokke med ringene i leketøysbutikker....
Anna Nym :o) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Da kan det vel være håp for meg også. Hvilken modell har dere? Har forstått det slik at det er flere modeller.
flypapir Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg tok den som var tilpasset min vekt og som passet godt for nybegynnere. Aner ikke hva den heter....
du og jeg og vi to Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 He, he, jeg tok den rosa fordi jeg synes den var så fin - og må betale toll fordi den kostet over 200 kroner. Og så for en rockering, den skal jo ikke akkurat stå til pynt - men jeg er visst litt merkelig av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå