Lykkeliten123 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 ... Jeg er bare så utrolig lite stolt av meg selv nå at jeg gremmes!!! Sønnen min begynte på skolen denne høsten og barnehagen hadde innkalt til fest idag for de som hadde begynt på skolen som en gjenforening.... Han har telt på dager og mannen min skulle kjøre ham, da jeg har skole etter jobb på mandagene..... På vei hjem fra skolen ikveld møter jeg en av mødrene fra barnehagen i butikken og hun lurte på hvorfor Espen ikke hadde kommet! Jeg og mannen min sitter her med klump i halsen, vi hadde glemt det begge to.... Hva skal vi si? Hvordan gjøre det godt igjen? Herregud, og vi skal ha flere barn? Som ikke klarer å passe på det vi har??... satt litt veldig på spissen.... men jeg syntes dette er helt fryktelig! Vurderer å inkalle til fest her....
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Det der kan skje alle i en stresset hverdag.. Men om du orker og klarer så er det sikkert ikke dumt og ha en liten fest hjemme hos dere.. Du kan jo spørre sønnen din om han vil det, forklar at du er veldig, veldig lei deg og at om han vil kan dere holde en liten fest hjemme istedenfor og invitere dem han ønsker invitere..
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Uff da! ikke noe gøy å glemme slikt. Det beste er vel å si det som det er. At dere glemte det, og er utrolig lei dere. Kanskje dere kan invitere noe av barna hjem til dere, ja. Eller ta han med på noe annet ( basseng, kino, teater etc) som plaster på såret?
Lykkeliten123 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Blir nok til det, ja. Får ringe barnehagen og få en oversikt over skolebarna. Utrolig så fort man glemmer hvem man så nesten hver dag =) Skal få en oversikt og se hvor mange det er snakk om. Blir det for voldsomt, får han heller plukke ut ett par også bestemme hva vi skal gjøre en lørdag.... Full pakke med kino og MacDonalds, tenker jeg. Eller kanskje bowling? Synes dette er aldeles grusomt, han som gledet seg sånn.... Takk for svaret ditt =)
Trulte76 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 uff jeg kjenner følelsen..jeg har selv glemt ting..som heldigvis ikke hun selv var klar over da..men jeg selv fikk utrolig dårlig samvittighet for hun gikk glipp av det..lell hun ikke var obs på det hell.. Så jeg kan bare tenke meg hvordan det føles visst hun hadde gått å gledet seg for så å glemme..så du er ikke alene om å glemme av og til altså.. Men å holde en fest er jo et godt plaster på såret da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå