Gå til innhold

rampejenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags farge bestilte du på serviettene fra weddingstar.com? Bare lurte på hvordan fargen var hvis du hadde bestilt vanilla creme - om den var veldig gulaktig eller offwhite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm. vet ikke hva farge de er. jeg ville ha helt hvite så jeg bestillte frosty white.

Skrevet

Oki, takk for svar uansett :-) Kjøpte du middags- eller kaffeservietter? Fornøyd med kvaliteten på dem??

Skrevet

de minste.. er vel de som er kaffeservietter ;) skal bare ha de til en venne fest siden vi gifter oss i utlandet ;)

Skrevet

Oki :-) Har bare et spm til - hehe - før jeg skal bestille altså.... :-) Måtte du få brukernavn og logge inn med det? Eller bare registere deg da du betalte?

Skrevet

Da har jeg bestilt :-) Moro! Håper det blir bra :-) Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk det?

Skrevet

jeg registrerte meg bar enår jeg bestilte, men det skjønte dusikkert siden du har bestillt :) fra jeg bestillte tok det ca 20 dager før de sendte pakken, jeg hadde jo endel som var med personlig trykk og broderi, men når de sendte pakken til det 5 dager til jeg hadde den. det syns jeg var imponerende, når det til og med var helg inni de 5 dagene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...