Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har lyst på en til, nederst på magen, ved trusekanten på en måte.. Hvordan er det å ta det der i forhold til andre steder på kroppen?? Har en på siden på nakken fra før:) Syns nemlig det var ille vondt... hehe:)
selfangerkjerringa Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 for min del ville det nok neppe medført smerte. Har et felt der som mangler følelse - etter haste-ks med minsta... hehe...
selfangerkjerringa Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 hvis du angrer halvveis kan du jo alltids skjule den halvgjorte tattisen med ei flott sametruse
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Er en smule pinglette her og ja... hehe:) Hater alt som har en spiss.. hehe:) Det med sametrusa var et fantastisk forslag:) hehe, skal ha det i bakhodet:)
Anquor Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 eg har ei på sida i nakken eg også og så eit hjerte nedom trusekanten det nedom trusekanten var verst trur eg. (gløymer fort sånn smerte) kjentest ut som ein katt drev å klora meg når han fylte hjertet. Men smerten går over med ein gong han slutta å tatovere, og den nedom trusekanten er den eg er mest fornøgd med og eg hadde definitivt gjort det igjen!
ScaryMama Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Det var den minst vonde av mine tatoveringer (men også den minste).Så lenge du ikke skal ha noe stort så er den ikke vond.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Huff nå blei jeg jaggu usikker gitt... Har jo den på sida av nakken, den syns jeg var sviiin vond.. Hmmm, må tenke hardt på detta...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2008 Nei den blir ikke så stor:) Og det er ikke så mye fyll i den, mest streker.. Hmm, har jo såå lyst... hehe:)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Sa egentlig til meg selv sist gang, at dette blir den første og den siste, han som tatoverte meg trodde ikke på meg gitt... hehe:) Merkelig hvor fort man glemmer å vondt det er:)
LivetErEnLek Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Er ikke så ille. Min erfaring er at tatoveringer flest ikke er så ille sa så lenge de ikke er store..... For meg er det den type smerte som først opppleves som litt irritasjon for så å bli verre og verre ettersom man holder på. Skal du ha en liten en, rekker det ikke å ta helt av ;-) Men det er bare min erfaring, oppleves sikkert annerledes for andre.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2008 Ja det er helt utrolig.. Hadde jeg aldri trudd, hehe:) Morsom var han og, han som tatoverte meg, hehe:) Jeg stønna, pusta, pesa og banna som en helt, først sa han til meg; syns ikke akkurat det hørtes ut som om du har det så vondt akkurat, sånn som du stønner.. Hehe:) Jeg svarte tilbake at; det gjør så hælvettes vondt atte fy faen. Da fikk jeg til svar; Næmmen driver du å lærer meg slike stygge ord?? Trodde jeg skulle le meg i hjel:) Han var en svær "bad guy" men kroppen full av tatoveringer.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå