Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Festeblødning...? etter at jeg har testet positivt? Eller er ting på vei rett i dass nå? Hadde IKM på fredag forresten.. Er ikke mye blod det er snakk om, bare litt rødlig i utfloden.. Blerk! Etter termin å regne er jeg fem uker på vei.. Var sånn det begynte da jeg hadde SA i januar, da begynte det med litt brunlig utflod på morraen, og på natta kom alt blodet i strie strømmer.. Er livredd for at det samme skal skje igjen..Urk! Noen som har noen trøstende ord til meg? Egne erfaringer? Klem fra ei nervøs tuppe..
1+1=2* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er i uke 6. Har hatt en god del brunt utflod (med blod innimellom) og vært supernervøs. Men var på UL i dag og fikk se et hjerte som slo. Uvisst hvor blodet har kommet fra... Så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Prøv og tenk positivt! Brunt utflod er tydeligvis ikke uvanlig i løpet av svangerskapet, men man vet jo aldri hva årsaken er...
Lova Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Kjære deg! Huff, håper virkelig det ordner seg, og at det ikke er snakk om en SA. Første gang jeg var gravid, hadde jeg litt småblødninger i begynnelsen, var helt nervevrak, men det gikk over, og jeg har en nydelig jente på nesten 7 år i dag. Sender deg en stor trøsteklem, og positive tanker, tvi tvi og lykke til!!!!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk for herlige ord:) Satser på at dette går bra, og at det ikke blir verre i løpet av natta. Ringer nok legen uansett imorra, har lyst på en tidlig UL så jeg kan få sett det lille nurket inni magen.. OM det går greit da.... Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå