Gå til innhold

Noen her som har hatt MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok det lang tid før testen ble neg. etter utskrapning?og tok det lang tid før dere ble gravide igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok aldri ny test etter at jeg hadde ma.. Men jeg ble gravid igjen bare 3 mnd etterpå.=)

Skrevet

Husker ikke helt om jeg tok test etter MA, men etter Sa tok det ca. 4 uker vertfall!!

Jeg småbløde en stund etter utskrapningen, men fikk mensen igjen ca 6 uker etter på..prøvde ikke særlig før etter 3 mnd, og da satt den på første forsøk:):) Håper det hjalp litt på det du spurte om:)

Skrevet

Mine tester etter begge utskrapningene var i hvert fall negative etter 4 uker.

Skrevet

HVorfor skal man ta test etter en MA? Jeg gjorde aldri det.. blødde lenge og startet prøvingen igjen etter rundt 6 mnd. Ble da gravid med en gang.

Skrevet

Jeg testet positivt i 4 uker etter utskrapning (MA i uke 9+1). Vi ventet et par måneder før vi prøvde igjen (for at jeg skulle komme i form igjen, haddde vært veldig dårlig i svangerskapet), og ble da gravid på første forsøk :)

Skrevet

Hvorfor tester dere etter abort? Man er jo uansett anbefalt å la kroppen hvile en syklus før man begynner igjen og da vet man jo at hormonene er ute av kroppen?

Tok meg for øvrig to år å bli gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...