annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 tok det lang tid før testen ble neg. etter utskrapning?og tok det lang tid før dere ble gravide igjen?
mine små alver... Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg tok aldri ny test etter at jeg hadde ma.. Men jeg ble gravid igjen bare 3 mnd etterpå.=)
Oliver`s Mamma Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Husker ikke helt om jeg tok test etter MA, men etter Sa tok det ca. 4 uker vertfall!! Jeg småbløde en stund etter utskrapningen, men fikk mensen igjen ca 6 uker etter på..prøvde ikke særlig før etter 3 mnd, og da satt den på første forsøk:) Håper det hjalp litt på det du spurte om:)
har4barn Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Mine tester etter begge utskrapningene var i hvert fall negative etter 4 uker.
Gemini77 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 HVorfor skal man ta test etter en MA? Jeg gjorde aldri det.. blødde lenge og startet prøvingen igjen etter rundt 6 mnd. Ble da gravid med en gang.
Måånestråle Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg testet positivt i 4 uker etter utskrapning (MA i uke 9+1). Vi ventet et par måneder før vi prøvde igjen (for at jeg skulle komme i form igjen, haddde vært veldig dårlig i svangerskapet), og ble da gravid på første forsøk
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor tester dere etter abort? Man er jo uansett anbefalt å la kroppen hvile en syklus før man begynner igjen og da vet man jo at hormonene er ute av kroppen? Tok meg for øvrig to år å bli gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå