Tilixia Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Fikk vite på UL forrige uke at jeg har foranliggende livmor. Dette må vel ta av for en del bevegelser for kjenner ikke noe enda? Flere? Er i uke 22.
*Super*Mamman* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Er normalt å kjenne liv senere når en har slik morkake ja. Den fungerer som en demper på en måte.. Så bebien må sparke hardere før det kjennes igjennom både morkake, livmor og til at bevegelsene når buken. Er jo i den vi kjenner spark, og ikke i livmoren..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 helt vanlig:) ..og lett å bli usikker på om det du faktisk kjenner virkelig er spark! er sånn smådulting
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har kjent liv siden uke 15, men sparkene utenpå kjente jeg fra uke 18. De er veldig svake i forhold til sist svangerskap.
Chick Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har foranliggende morkake, og er i uke 24 nå. Jeg begynte å kjenne ordentlig liv i forrige uke-da var jeg ikke tvil lenger! Fra sist torsdag har både jeg og sambo kjent liv utenpå magen også! Så det er nok ikke så langt unna hos deg heller;) Kjenner du at det "bobler" innimellom?
Elizabeth-74 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har også en morkake som ligger foran. Det var derfor vanskelig å finne hjertelyden. Er 24+4 nå og har kunnet kjenne det ordentlig på utsiden den siste uken. Så det er bare å vente i spenning:) Før det kjentes det som små bobler i magen. Det var lettere for meg å kjenne noe på utsiden, fordi jeg kjenner det på innsiden i tillegg. Det er en deilig følelse å kjenne sitt eget barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå