Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Festeblødning...? etter at jeg har testet positivt? Eller er ting på vei rett i dass nå? Hadde IKM på fredag forresten.. Er ikke mye blod det er snakk om, bare litt rødlig i utfloden.. Blerk! Etter termin å regne er jeg fem uker på vei.. Var sånn det begynte da jeg hadde SA i januar, da begynte det med litt brunlig utflod på morraen, og på natta kom alt blodet i strie strømmer.. Er livredd for at det samme skal skje igjen..Urk! Noen som har noen trøstende ord til meg? Egne erfaringer? Klem fra ei nervøs tuppe..
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 jeg hadde jraftig blødning og magesmarter i uke 5, uke 7, og uke 12... nå er jeg 24uker på vei... har mistet to før i uke 7. var akkuratt det samme, men denne gangen har det gått bra... trenger ikke være noe... hos meg var det fordi morkaka lå over mormunnen... alt ser bra ut nå.. krysser fingrene for dag
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Har hørt at det ikke er helt uvanlig å få litt blødning omkring den tiden du skulle hatt mens. Noen blør "til vanlig tid" de første tre månedene, og over 1/3 del blør en eller annen gang i løpet av svangerskapet, det trenger ikke gå galt for det! Jeg blødde også, men det var litt senere ( tror det var omkring uke 14) var jo kjemperedd, men det gikk bra! Lykke til! klem
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Har aldri opplevd det selv, så jeg kan ikke si noe når det gjelder det desverre... men jeg håper at alt går bra, og at den lille holder seg inne i magen din til den er blitt stor og klar for å ut Mine tanker går til deg. Lykke til.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Tusen hjertelig takk for herlige ord:) Skal bli spennende å se hva som skjer i natt, om noe skjer. Og om det fortsatt "blør" imorra får jeg ringe legen og høre.. Blør det ikke, tror jeg jeg ringer legen likevel og hører om jeg kanskje kan få en tidlig UL så jeg kan se om det er noe liv der inne;) Å se et bankende hjerte er min store drøm, og kommer til å smelte helt.. Åh! Håper så inderlig dette går bra.. Nå kjenner jeg forresten sånne murringer jeg kjente helt i begynnelsen forrige gang, som at livmora vokser.. Håper virkelig det er det som er på vei, og at det ikke er en begynnelse på de dumme "riene" som følger med en SA.. Huffoghuff, ikke bra å bare tenke det verste hele tida......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå